پیام تسلیت مدیران در پی درگذشت حبیب‌الله کاسه‌ساز

در پی درگذشت حبیب‌الله کاسه‌ساز، جمعی از مدیران سینمایی پیام تسلیت خود را منتشر نمودند.

پیام تسلیت مدیران در پی درگذشت حبیب‌الله کاسه‌ساز به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی درگذشت حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده سینمای ایران جمعی از مدیران سینمایی مراتب تسلیت خود را اعلام نمودند.

 

تسلیت سازمان اوج به مناسبت درگذشت جانگداز حبیب‌الله کاسه‌ساز

 

در پی درگذشت جانسوز حاج حبیب‌الله کاسه‌ساز، فیلمساز و هنرمند فقید سینما و تلویزیون، روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج ضمن عرض تسلیت به خانواده، دوستان، شاگردان و طرفداران آن مرحوم و دعوت از مردم هنردوست و قدرشناس ایران به شرکت در مراسم تشییع پیکر و ترحیم آن مرحوم به انتشار دلنوشته‌ای پرداخت که در ادامه از نظر می‌گذرانید:

نمی‌دانم چه حکمی است که در این سال‌ها و این ما‌ه‌ها، هر روز خبر پرکشیدن یکی از بچه‌های قدیم هنر انقلاب به گوش می‌رسد. روزی امیرحسین فردی، روزی فرج‌الله سلحشور و حالا تو حاج حبیب‌الله کاسه‌ساز!

تو پر کشیدی و ما هم مطیع قسمت حضرت دوستیم ولی شک نکن که یادمان نمی‌رود «شیخ بهایی»، «در چشم باد»، «مزرعه پدری»، «اخراجی‌ها» و... و تا ابد به یادت خواهیم بود.

راستی چه خوش موقعی پر کشیدی حاج حبیب روزهای شهادت صادق آل محمد، روزهای بغض بقیع حالا ما هم مثل خانواده تو در ایام شهادت امام صادق عزادار توییم و گلوهامان پر از بغض است.

سفرت بخیر رفیق قدیمی.

 

پیام تسلیت ابراهیم داروغه‌زاده به مناسبت درگذشت حبیب‌الله کاسه‌‌ساز

 

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی، بصری در پیام ابراهیم داروغه‌زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان امور سینمایی و سمعی، بصری آمده است: «درگذشت حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده دلسوز سینمای ایران غمی گران است برای سینمای ایران، بدون شک تلاش‌های این فیلمساز فقید در به تصویر کشیدن دوران دفاع مقدس و ایجاد شرایط مناسب برای فیلمسازی کارگردانان سینمای ایران در یادها خواهد ماند.

اینجانب با گرامیداشت یاد حبیب‌الله کاسه‌ساز، درگذشت این فیلمساز دغدغه‌مند را به خانواده وی و سینمای ایران تسلیت می‌گویم و از خدای متعال علو درجات را برای آن فرهیخته فقید خواستارم.»

حبیب‌الله کاسه‌ساز پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت.

 

پیام تسلیت محمد مهدی حیدریان به مناسبت درگذشت «حبیب‌الله کاسه‌ساز»

 

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری، متن پیام محمدمهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری به شرح زیر است:

«هنرمند سخت‌کوش، تهیه‌کننده سینمای ایران حبیب‌الله کاسه‌ساز پس از تحمل سختی‌های بسیار و مبارزه‌ای جانکاه، چهره در نقاب خاک کشید.

درگذشت هر عزیزی در این دنیای فانی تذکری است که برای همه ما یادآوری کن  ،مرگ گریزناپذیر و سرنوشت قطعی آدمی است و آنچه باقی است خداوند است .

ضمن عرض تسلیت ویژه به تهیه‌کنندگان سینمای ایران، برای بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر و برای مرحوم کاسه‌ساز غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نمایم.»

 

تسلیت رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری به مناسبت درگذشت تهیه‌کننده بزرگ سینمای دفاع مقدس

 

بدرود، حبیب سینمای ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری با انتشار پیامی وداع حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده مخلص و پرتلاش سینمای ایران و سینمای دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: بی‌تردید، حبیب سینمای ایران نامی است که در حافظه و تاریخ سینمای ایران و سینمای دفاع مقدس ماندگار است. مردی تمام نشدنی برای تمام فصول مبارزه از صحنه‌های دفاع مقدس تا تصویر، روایت و بازسازی تاریخ آن و تا واپسین لحظات وذرات زندگی در مبارزه با بیماری سرطان.

سینماگری که با درک والا و هوشمندی سرشارش زمینه‌ساز تولید ده‌ها اثر ماندگار را در سینما و تلویزیون شد. آثاری که هر کدام با نگاهی و باری از اندیشه در خدمت فرهنگ و کیان این مرز و بوم بوده‌اند.

بدرود مرد نام آشنا، کم‌حرف، نجیب، سربلند و بی‌ادعای سینمای ایران.

 

پیام تسلیت علیرضا رضاداد به مناسبت درگذشت «حبیب‌الله کاسه‌ساز»



به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری، علیرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در پیامی درگذشت «حبیب‌الله کاسه‌ساز» تهیه‌کننده و هنرمند سینمای ایران را تسلیت گفت.

متن پیام علیرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری به شرح زیر است:

«درگذشت فرهیخته گرامی تهیه‌کننده شایسته و از همراهان و یاران سینمای کشور خصوصا سینمای انقلاب و دفاع مقدس را به خانواده آن مرحوم و خانواده بزرگ سینمای ایران تسلیت می‌گویم .

همه ما در این غم شریک و اندوهگین از دست دادن اوئیم.

او که در همه سال‌های عمر خود در غم و شادی سینما و سینماگران شریک و از هیچ تلاش و کوششی برای اعتلای سینمای کشور و یاری سینماگران فروگذار نکرد.

سینمای کشور آنقدر از او آثار و خاطرات خوب و به یاد ماندنی دارد که هرگز فراموشش نخواهد کرد.

دلبستگی او به آرمان‌های انقلاب و امام و تلاش مستمرش برای ثبت و نشر تاریخ پرافتخار انقلاب و دفاع مقدس از ویژگی‌های بارز او بود.

او حتما با امام خود محشور خواهد شد و از آن جهان ابدی دعاگوی همه ما خواهد بود.

برای آن مرحوم آمرزش و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی از درگاه ایزد متعال مسئلت خواهیم کرد.»

 

پیام تسلیت معاون سیما به مناسبت درگذشت مرحوم حبیب‌الله کاسه‌ساز

 

در پی درگذشت مرحوم حبیب‌الله کاسه‌ساز، دکتر میرباقری معاون سیما، هجرت این هنرمند صاحب اندیشه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ در این پیام آمده است: با تأثر فراوان خبر درگذشت مرحوم حبیب‌الله کاسه‌ساز را دریافت کردم. ایشان از تهیه‌کنندگان صاحب فکر و جسور در خلق آثار نوین در تلویزیون و سینما بود. اثرگذاری وی در حلقه مدیریت هنری کشور و نیز تولیدات آثار مانا در سال‌های پس از انقلاب و دوران جنگ تحمیلی را می‌توان باقیات و صالحات زندگی پرفروغ آن مرحوم و چراغ راه دیگر همکاران در این عرصه دانست.

اینجانب مراتب تسلیت خود را خدمت خانواده و دوستان آن مرحوم ابراز می‌دارم و علو درجات ایشان را از درگاه حق مسئلت دارم.

 

پیام تسلیت علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به مناسبت درگذشت مرحوم کاسه‌ساز‎

 

نام و یاد حبیب‌الله کاسه‌ساز با سینمای دفاع مقدس در سینمای ایران ماندگار است

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی؛ علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت «حبیب‌الله کاسه‌ساز» تهیه‌کننده و بازیگر فیلم‌های سینمای مقاومت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «نام و یاد حبیب‌الله کاسه‌ساز با سینمای دفاع مقدس در سینمای ایران ماندگار است. زنده‌یاد «حبیب‌الله کاسه‌ساز» از هنرمندان متعهدی بود که برای اعتلای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تلاش کرد و با حضور مستمر و فعال خود در عرصه سینمای ایران به ویژه سینماى دفاع مقدس با تولید آثار ارزشمند، دِین خود را نسبت به این سرزمین ادا کرد. وی از پیشکسوتان شکل‌گیری و جریان سازی سینمای دفاع مقدس بود.

مصیبت فقدان این هنرمند متعهد را به عموم جامعه هنری، سینماگران، همسر و فرزندان ايشان و خانواده محترم کاسه‌ساز صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد متعال، رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان معزز خواستارم».

«حبیب‌الله کاسه‌ساز» از فروردین سال جاری به دلیل مشکلات گوارشی و ابتلا به سرطان در بیمارستان بستری بود.

وی تهیه و تولید فیلم‌ها و مجموعه‌هایی چون هور در آتش (۱۳۷۰)، حماسه مجنون (۱۳۷۱)، پرنده‎باز کوچک (۱۳۸۰)، مزرعه پدری (۱۳۸۲)، اخراجی‌های ۱ (۱۳۸۵)، اخراجی‌های ۲ (۱۳۸۷) و... را به عهده داشت.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار