کاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ساماندهی مسائل مالی آموزش و پرورش در کمیسیون مجلس

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توجه به مسائل بودجه‌ای و مالی آموزش و پرورش در قالب ایجاد کمیسیو‌نی در مجلس خبر داد.

ساماندهی مسائل مالی آموزش و پرورش در کمیسیون مجلسعلی کاظمی سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کمیسیون مشترک برای حل مشکلات برنامه و بودجه آموزش و پرورش اظهار کرد: این کمیسیون برای پیگیری مسائل اصلی در آموزش و پرورش پشتیبانی، اداری و مالی فعالیت می‌کند، همچنین مسائل رفاهی کارکنان و فرهنگیان را جزو برنامه‌های خود قرارداده است.

وی با اشاره به اینکه این کمیسیون مشترک بین کمیسیون‌ آموزش، برنامه، بودجه و کمیسیون اجتماعی مجلس است ادامه داد: در جلسات آتی بعد از تعطیلات نمایندگی از دولت و آموزش و پرورش برای بحث‌های تخصصی در این کمیسیون حضور پیدا می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در اولین جلسه نقطه‌ نظرات اعضا گرفته شد که از 10 بند تشکیل شده و مقرر شد بخشی از درآمد شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش می‌تواند املاک مازاد خود را فروخته و در جهت مسائل مورد  نیاز خود بکار گیرد، همچنین برنامه‌هایی برای تشکیل بانک فرهنگیان مورد توجه قرار گرفته است.

کاظمی با اشاره به اینکه مسائل رفاهی کارکنان آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های مورد توجه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است، یادآور شد: هر چند در برنامه بودجه‌ سال 96 در این خصوص برنامه‌هایی وجود داشت اما در این کمیسیون نقطه نظرات و ایرادهای‌ اساسی موجود در برنامه‌ها به بحث گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

سهم آموزش در بودجه سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۸:۳۶ ۳۰ تير ۱۳۹۶
فقط شعار......
آخرین اخبار