جنجالی ترین و پرحاشیه ترین دربی که برگزار نشد

دربی آلمانی استقلال و پرسپولیس لغو شد تا پر حاشیه ترین دیدار این 2 تیم در سال های اخیربدون برگزاری رقم بخورد.

جنجالی ترین و پرحاشیه ترین دربی که برگزار نشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اخبار ضد و نقيضى كه بارها درباره برگزارى دربى85  سرخابی ها صورت گرفت در نهايت مسئولان وزارت ورزش و جوانان با اعلام رسمى از لغو اين ديدار خبر دادند.

البته در اين ميان برخى مسئولان معتقد بودند برای فرار از جریمه نقدی  اين دربى باید برگزار شود كه در همين راستا نيز حامیان مالی باشگاه های استقلال و پرسپوليس با ابلاغ نامه ای به مديران این باشگاه ها جویای نظر آنها شدند كه تا به اين لحظه سکوت مسئولان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در واکنش به این نامه شکسته نشده است.

البته پرسپوليسى ها در روز های اخیر تنها به فكر برگزارى ديدار سوپر جام هستند و در طرف مقابل، استقلال هم مايل به برگزارى یک دیدار تدارکاتی در آلمان است تا جایی که با لغو دربی مسئولان باشگاه حاضر شدند به مصاف تيم «ارمنيا بيله فيلد»  بروند كه به نظر می رسد برگزاری این دیدار هم امکانپذیر نباشد.

البته سکوت مسئولان استقلال و پرسپولیس باعث شده حامیان مالى نيز از آخرين وضعيت اين 2 باشگاه بى اطلاع باشد.

حتى با وجود لغو بازى هنوز سرخابى ها به صورت كتبى موضع خود را برابر حامی مالی اعلام نكردند كه اين امر موجب بلاتکلیفی شده است و با توجه به اين شرايط بايد ديد ادامه همكارى اين اسپانسر با سرخابى ها در آينده به چه شكل خواهد بود.

لغو دربى 85 آن هم به دفعات مكرر تنها بی برنامگی در فوتبال ایران را نشان مى دهد و این مورد را می توان به  مدیریت ضعیف مدیران عامل باشگاه ها نسبت داد.

فوتبالی که فقط اسم حرفه ای دارد اما در آن به ندرت نظاره گر اين مسئله هستيم و به طور حتم با ادامه این بى برنامگى  از سوی باشگاه ها و مسئولان فوتبال، راه زیادی تا حرفه ای شدن به معنای واقعی داریم.

 

انتهای پیام/ 

دربی 85 و حواشی آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۳۰ تير ۱۳۹۶
8تايي ها از تاج کبير ترسيدند و باعث شدند تو اين بى پولى دو باشگاه جريمه شن البتع واسه لنگ فرق نمى کنه هرچقدر هم بدهى داشته باشه باز محروم نميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۹ تير ۱۳۹۶
پرسپولیس ترسید نیومد
آخرین اخبار