شیراز؛

علوم پزشکی شیراز، قهرمان قرآنی کشور

آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان مقام نخست این جشنواره به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کوروش عزیزی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: امسال دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای دومین بار در بیست و دومین دوره گذشته جشواره قرآن و عترت، افتخار داشت تا میزبانی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف وزارت بهداشت را به عهده بگیرد و به نظر می‌رسد که یک میزبانی قابل اعتنا و آبرومند انجام شد.


عزیزی افزود: مراسم پایانی این جشنواره با حضور مسوولان وزارت بهداشت، مسوولان کشوری، استانی و دانشگاهی برگزار شد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کسب بیشترین رتبه‌های برتر، در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه برتر را کسب کرد و با ثبت نام شش هزار و ۴۰۰ نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان، بیشترین مشارکت در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به خود اختصاص داد.


وی بیان کرد: رتبه‌های دوم و سوم این جشنواره به ترتیب به دانشگاه‌های علوم پزشکی کاشان و تبریز رسید.


فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: توجه همکاران، اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی به این جشنواره شگفت انگیز بوده است و پنجاه هزار نفر از ۶۰۰ هزار نفر خانواده سلامت یعنی از هر دوازده نفر یک نفر در این جشنواره شرکت کرده و از این پنجره وارد فضای قرآنی شده که این یک اتفاق شگفت انگیز است و مسوولیت ما را دوچندان می‌کند.


اهدای پرچم متبرک بارگاه مطهر امیرالمومنین (ع) به دکتر "محمدهادی ایمانیه" رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به پاس میزبانی شایسته بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی سراسر کشور، از دیگر برنامه‌های این جشنواره ملی بود.


بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، ۲۵ تا ۲۸ تیرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد و افتخار قهرمانی این دوره از جشنواره نیز به افتخار میزبانی آن پیوست.
انتهای پیام/ر

برگ زرینی دیگر در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار