شیراز؛

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال به صندوق حمایت از دانشجویان

رئیس مجمع خیرین تامین سلامت فارس از تخصیص ۱۰ میلیارد ریال به صندوق حمایت از دانشجویان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر رامجردی رئیس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: امسال میزان حمایت از دانشجویان از محل صندوق حمایت از دانشجویان ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پارسال ۱۵۲ تفاهم‌نامه به ارزش ۱۰۳ میلیارد تومان با خیران حوزه سلامت استان فارس در امور پزشکی، عمرانی و اهدای ملک منعقد شد که از این تعداد ۶۴ تفاهم‌نامه به بخش عمرانی، ۲۹ تفاهم‌نامه به تجهیزات پزشکی و ۲۴ تفاهم‌نامه به بخش اهدای ملک تعلق دارد.


رامجردی ادامه داد: بخش عمرانی با ۷۲ میلیارد تومان، اهدای ملک با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و تجهیزات پزشکی با حدود دو میلیارد تومان به ترتیب بیشترین حجم ریالی تفاهم‌نامه‌های منعقد شده را به خود اختصاص دادند.


وی اظهار داشت: از ۶ هزار تخت بیمارستانی موجود در استان فارس دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی را خیران حوزه سلامت این استان تامین کرده‌اند.


رامجردی بیان کرد: از ۲ سال گذشته تاکنون با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت این استان، طرح‌های متعددی شامل آغاز عملیات اجرایی بیمارستان سرطان جنوب با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شده است.


وی افزود: همچنین در سال ۹۵ با مشارکت استادان دانشگاه و خیران، صندوق حمایت از دانشجویان مستعدی که نیاز به حمایت دارند، تشکیل و سه میلیارد ریال از طریق این صندوق در این زمینه هزینه شد و امسال میزان حمایت از دانشجویان از محل این صندوق ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.


رئیس مجمع خیرین تامین سلامت فارس تصریح کرد: در ۱۵ سال اخیر دو هزار و ۵۰۰ خیر با مجمع خیرین تامین سلامت فارس همکاری داشتند که ۱۵۰ نفر از آنان سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کردند و ۵۷ نفر از آن‌ها بیشترین کمک را کرده‌اند.
انتهای پیام/ر

تخصیص ۱۰ میلیارد ریال به صندوق حمایت از دانشجویان فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار