هافبک تیم ملی امید ایران گفت: بازی سختی مقابل قرقیزستان داشتیم و امیدوارم با ادامه روند خوبمان بتوانیم عمان را هم شکست دهیم.

خادمپور: دیدار سختی مقابل قرقیزستان داشتیم/ روی اشتباه خط دفاعی گل خوردیمسینا خادمپور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی تیم ملی امید کشورمان مقابل قرقیزستان بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود و خدارا شکر به پیروزی رسیدیم.

در نیمه نخست موقعیت های زیادی داشتیم و حتی می توانستیم 4-5 گل نیز بزنیم اما متاسفانه روی اشتباه خط دفاعی گل دریافت کردیم و پس از آن، بازیکنان تلاش زیادی کردند و خدارا شکر توانستیم 2 بر یک پیروز شویم.

او افزود: در نیمه دوم نیز هر 2 تیم موقعیت های بسیاری داشتند که با پیروزی تیم ما به پایان رسید.

خادمپور در خصوص وضیعت زمین چمن ورزشگاه بیشکک خاطرنشان کرد: چمن به هیچ وجه خوب نبود و نمی توانستیم کارهای تاکتیکی را انجام دهیم اما هدفمان پیروزی بود و بسیار خوشحالم که به این مهم دست پیدا کردیم. امیدوارم در دیدار مقابل عمان نیز نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم جواب زحمات مربیان را پاسخ دهیم.

هافبک تیم ملی امید در پایان بیان کرد: می توانستیم در این مسابقه کلین شیت کنیم اما روی اشتباه خط دفاعی گل خوردیم و امیدوارم بتوانیم در بازی با عمان پیروز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم امید پس از دیدار با قرقیزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار