کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جزئیات غرق شدن طبیعت گردان اهوازی در آب‌های دزفول

سرپرست اورژانس کشور گفت: تاکنون ۱۳ نفر از گردشگران حادثه دیده در دزفول به بیمارستان انتقال یافته و ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

جزئیات غرق شدن طبیعت گردان اهوازی در آب‌های دزفولپیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در پی تماس مردم با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دزفول مبنی بر غرق شدن تعداد زیادی از طبیعت گردان که در حال شنا در آب‌های دزفول بودند، بلافاصله ۷ دستگاه آمبولانس به نزدیکترین موقعیت‌ها در کمپ نجات پارک دولت، کمپ نجات تال خانی به این حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: ۱۹ نفر از طبیعت گردان شهر اهواز در قالب تور طبیعت مهربان اهواز ساعت ۱۶ سوار بر تیوپ‌ها از منطقه کول خرسان شروع به حرکت می کنند که بعد از طی مسافتی با صخره برخورد کرده و در گرداب گیر می افتند و تعدادی از طبیعت گردان دچار غرق شدگی می‌شوند.

سرپرست اورژانس کشور افزود: فوریت‌های پزشکی بلافاصله به حالت آماده باش درآمد و با اعزام ۷ آمبولانس به محل سانحه شروع به امداد رسانی به نجات یافتگان کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ نفر از گردشگران حادثه دیده در دزفول به بیمارستان گنجویان دزفول اعزام شدند، تصریح کرد: متاسفانه ۲ نفر از غرق شدگان فوت نمودند که یکی آقای ۳۳ ساله و دیگری خانمی ۲۵ ساله بودند که یک نفر هم  با مراجعه حضوری تحت درمان قرار گرفت و از سر نوشت ۴ نفر خبری در دست نیست.

 
 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار