حیدری: چشم به امتیاز کامل بازی اول لیگ داریم/ ۱۱ بازی خانگی راه قهرمانی را هموار می کند

بازیکن استقلال، میزبانی این تیم را در بازی های دور رفت لیگ برتر، امری مهم در کسب عنوان قهرمانی می داند.

حیدری: چشم به امتیاز کامل بازی اول لیگ داریم/ ۱۱ بازی خانگی راه قهرمانی را هموار می کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران خود را برای حضور در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر آماده می کند. خسرو حیدری بازیکن با تجربه آبی پوشان تهرانی هم در تلاش است تا در فصل پیش رو بهترین بازی های خود را به انجام برسد. این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ما صحبت های جالبی را مطرح کرد.

امید ابراهیمی خیلی زود به زمین فوتبال برمی گردد

بازیکن استقلال در خصوص وضعیت امید ابراهیمی گفت: خدارا شکر عمل جراحی امید به خوبی و با موفقیت انجام شد. او کارهای درمانی اش را با دقت انجام می دهد و زودتر از چیزی که تصورش را بکنید به میادین برمی گردد.

او ادامه داد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم. نه تنها من بلکه که کل تیم در وضعیت خوبی به سر می برد. مانند سال گذشته در ارمنستان اردوی خوبی را برگزار کردیم. از لحاظ بدنی آماده ایم. 2 بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که بسیار کمک کننده بود. بادران تیم لیگ یکی فردا حریف ما خواهد بود. در بازی های دوستانه هدف کسب نتیجه نیست اما پیروزی در این مسابقه پیش از شروع لیگ می تواند بسیار به درد بخور باشد.

سه امتیاز بازی با نفت را می خواهیم


حیدری در خصوص رقابت با نفت در فصل جدید لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شرایط این بازی بسیار دشوار است. گرمای هوای آبادان، حضور پرشور تماشاگران صنعت نفت و تیم خوب فراز کمالوند از یک سو و سختی بازی های ابتدایی لیگ برتر فوتبال از سوی دیگر باعث شده که کار مشکلی در پیش داشته باشیم اما ما استقلال هستیم. فصل قبل با سه گل به برتری رسیدیم و حالا می خواهیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم و سه امتیاز این دیدار را می خواهیم.

او درباره بازگشت مجتبی و پژمان گفت: سالیان سال با پژمان منتظری و مجتبی جباری در تیم ملی و استقلال همبازی بودم. حتی مدتی با جباری در ابومسلم همبازی بودم. خوشحالم که باز آنها را در کنار خود میبینم. وجودشان برای تیم نعمت است و باید قدر آنها را بدانیم.

11 بازی در تهران راه قهرمانی را هموار می کند

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما در این فصل فقط کسب عنوان قهرمانی است. امیدوارم با حمایت همیشگی هواداران به خواسته های مشترک هم برسیم. در نیم فصل نخست میزبان ۱۱ بازی هستیم و این مساله راه قهرمانی را هموار می کند. هواداران نباید ما را تنها بگذارند.

انتهای پیام/

 

رویارویی استقلال و صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۳۰ تير ۱۳۹۶
فصل قبل اره با خیانت باند هوری سه گل زدین ولی حالا ببینم چکار میکنین بیاین که منتظرتونیم شیش تایی ها
آخرین اخبار