امام جمعه موقت سنندج گفت: حمله به ایران توهمی است که در مغز پوک ترامپ وجود دارد و هیچگاه قادر به عملیاتی کردن آن نخواهد بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا محمدامین راستی امام جمعه موقت سنندج، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج با تاکید بر ضرورت توجه همه مسلمانان اسلام به حفظ وحدت گفت: وحدت کارسازترین ابزار در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی الگوگیری از سیره رسول خدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: کسی می‌تواند بگوید مطیع پرودگار هستم که سیره رسولش را الگوی تمام حرکت‌ها و رفتارهای خود قرار دهد.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه اگر انسان محب شهدا باشد در قیامت با شهدا محشور می‌شود، بیان کرد: انسانی که با فردی که از اصول و ارزش‌ها دینی دور و مرتکب گناه می‌شود رفاقت دارد در قیامت نیز با این افراد محشور می‌شود.

ماموستا راستی به تلاش‌ها و توطئه‌های استکتبار جهانی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز استکبار جهانی در تلاش است به هر نحوی ایران را تحریم کنند و برای دستیابی به این هدف هر زمانی در حوزه‌ای ورود پیدا می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه 4 نفر دستنشانده داعش که در حرم امام راحل و مجلس اقدام به کار تروریستی کردند هیچ ربطی به مردم کرد ندارند، افزود: داعش هر کس را فرستاده اسمی از ملت نبرده اینها را به نام کرد فرستاد تا چهره کرد را در ایران مخدوش کند.

وی با بیان اینکه داعش هیچ سنخیتی با کرد ندارد، افزود: نسبت دادن این افراد به ملت کرد کاملا اشتباه بوده و خوشبختانه سبرپوشان سپاه از همین مناطق کردنشین با موشک نقطه زن که یک سانت هم خطا ندارد به مقر داعش زدند و سران داعش را به درک واصل کردند.

 

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به تهدیدات استکبار و در راس آن آمریکا برای حمله نظامی به ایران گفت: حمله به ایران توهمی است که در مغز پوک ترامپ وجود دارد و هیچگاه قادر به عملیاتی کردن آن نخواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب گفت: مصرف بی‌رویه در هرچیزی امری ناشایست است و باید همه ما باید در مصرف آب با دقت کاملا رفتار و تا جایی که امکان دارد صرفه‌جویی کنیم.

 

 

انتهای پیام/ی

 

صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرید

برچسب ها: نماز ، خطبه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.