زنجان؛

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم برای یک هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد در ماه رمضان امسال برای بیش از یک هزار مددجوی زنجانی در قالب طرح ترنم نور خبر داد و گفت : دوره‌های آموزشی قرآن کریم در قالب کلاس‌های روان‌خوانی و روخوانی ، تجوید، ترتیل ، تفسیر، حفظ و قرائت در 392 جلسه برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان در ماه رمضان سال جای برگزارشده است .
وی افزود: در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم در ماه رمضان مسائل اعتقادی و احکام شرعی به‌ویژه در حوزه نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر نیز برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با استفاده از کارشناسان علوم دینی تبیین شده است.
صفری در ادامه با اشاره به فراهم شدن زمینه مشارکت مردم در توسعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با اجرای کمپین اهدای قرآن کریم در استان زنجان ، گفت : از ابتدای اجرای این کمپین تعداد 280جلد قرآن کریم ، مفاتیح‌الجنان و سایر کتب دینی جمع‌آوری و بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد توزیع‌شده است .
وی همچنین یادآور شد: کمپین جمع‌آوری قرآن کریم و سایر کتاب‌های مذهبی مازاد در منازل در طول سال اجرا می‌شود و مردم استان زنجان می‌توانند با ارسال عدد 6 به سامانه 3000333324 و یا تماس با شماره 33778195 و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد با اهدای این کتاب آسمانی در توسعه و تعمیق ارزش‌ها و باورهای دینی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد سهیم شوند.

انتهای پیام /ن

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم برای یک هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.