سلطانی فر: فاصله زیادی با استاندارد‌های جهانی ورزش‌های همگانی داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود ۲۱ درصد مردم در بحث ورزش همگانی مشارکت دارند که البته این رقم زیاد نمی‌تواند جالب توجه باشد.

بیش از 20 درصد مردم در ورزش همگانی مشارکت دارندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر در نشست شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: انتظار دارم که از ظرفیت همه مدیران ورزشی در کشور استفاده کنیم.  ابتدای کار دولت یازدهم براساس آمار دقیقی که ارائه دادیم چیزی حدود 10 درصد از مردم در بحث ورزش همگانی فعالیت داشتند.

او ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر این میانگین افزایش یافته و به چیزی حدود 21 درصد رسیده  است، البته این رقم زیاد نمی تواند جالب توجه باشد چرا که هنوز با استاندارهای روز جهانی فاصله زیادی وجود دارد و بایستی از تمامی امکاناتی که در دستگاه های اجرایی کشور وجود دارد استفاده کنیم تا این میانگین را افزایش دهیم. طبق گفته یکی از نمایندگان مجلس سرانه ورزشی ما چیزی بین 4 تا 6 سانتی متر است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: امروز چیزی نزدیک به 3 هزار مکان ورزشی در آموزش و پرورش داریم. از طرفی حدود 300 مجموعه ورزشی توسط کارگران احداث شده و همچنین حدود 8 هزار مجموعه ورزشی در نیروهای مسلح وجود دارد. شهرداری هم متناسب ظرفیت و توانمندهایش اقدام به احداث مکان های مختلف ورزشی در محلات کرده است که اگر تمام این اعداد و ارقام را با هم جمع ببندیم سرانه ورزشی کشور ما بیشتر از گذشته خواهد بود. نیاز است با مدیریت درست مدیران ورزشی بتوانیم از این مکان های ورزشی بهره برداری بیشتری کنیم. 

انتهای پیام/

سلطانی فر:امیدوارم با مدیریت درست مدیران ورزشی، بهره برداری از مکان های ورزشی را افزایش دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار