ساری،

کشف ۲۱ تن چوب جنگلی قاچاق

۲۱ تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه شمالی کشف شد.

 کشف ۲۱ تن چوب جنگلی قاچاقسرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   گفت: در اجرای این طرح ماموران موفق به شناسایی ۴ نفر از عاملان برداشت غیر مجاز چوب و فرآورده‌ های جنگلی در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی با تشکیل تیم‌ های عملیاتی موفق شدند یک دستگاه خودروی کامیون را با ۱۲ تن چوب جنگلی قاچاق در حال تردد در یکی از محور‌های جنگلی این شهرستان متوقف کنند.

سرهنگ دمساز از توقیف یک دستگاه ایسوزو با ۶ تن چوب جنگلی قاچاق و دو دستگاه خودروی نیسان با ۳ تن چوب جنگلی قاچاق نیز خبر داد و گفت: رانندگان این خودرو‌ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از برخورد قاطع ماموران انتظامی شهرستان با قاچاقچیان فرآورده‌ های جنگلی و منابع ملی در این شهرستان خبر داد و افزود: نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهد عده‌ای سودجو و فرصت طلب برای کسب منفعت شخصی سرمایه‌های ارزشمند ملی که حق آیندگان است را به تاراج ببرند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از شهروندان خواست در برقراری امنیت پایدار و حفظ و حراست از سرمایه‌های ارزشمند ملی با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری عاملان قاچاق چوب در سوادکوه شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار