اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی تعصبات حزبی را در تشکیل کابینه دوازدهم اعمال نخواهد کرد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بعید است که روحانی برای تشکیل کابینه دوازدهم تعصبات حزبی را اعمال کند.

روحانی تعصبات حزبی در کابینه دوات دوارهم اعمال نخواهد کرد/سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تشکیل کابینه فراجناحی در  دولت دوازدهم اظهار داشت: حل مشکلات مردم در زمینه های اقتصادی و اجتماعی مهمترین مسئله کشور است و هرکسی لایق چنین مسئولیت  خطیری باشد باید بدون در نظرگرفتن تعصبات حزبی در کابینه قرار گیرد.

وی افزود: فرقی ندارد که چه شخصی و از چه جناحی در کابینه دولت دوازدهم منصوب شود بلکه مهمترین چالش انتخاب افرادیست که بتوانند به مردم و نظام خدمت کنند.

اکرمی تصریح کرد: هیئت دولت بدون شک تعدادی از وزرا  که در انجام مسئولیت های خود موفق بوده اند را بدون توجه به تعلقات حزبی آنان در کابینه حفظ خواهد کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: فکر نمی کنم روحانی برای تشکیل کابینه دوازدهم تعصبات حزبی را اعمال کند بلکه ضرورت برای وی انتخاب افرادی با تجربه است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید تنها در اندیشه حل مشکلات کشور و عمل کردن به وعده هایی باشد که به مردم داده است، نه مسائل حزبی و حاشیه ای.

 اکرمی در پایان خاطر نشان کرد: در انتخاب کابینه تنها باید به توانمندی‌ها توجه شود چرا که مردم به دلیل  تعصبات حزبی پای صندوق های رأی نیامده اند.

انتهای پیام/

 

اولویت های روحانی برای تشکیل کابینه دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
ما که از کابینه قبلی خیری ندیدیم
آخرین اخبار