بادامکی: پیروزی برابر ذوب آهن، شروع خوبی در لیگ برتر است/ سیاه جامگان می تواند در این فصل شگفتی ساز شود

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:خوشبختانه شرایط تیممان مساعد است و امیدوارم در روز بازی بتوانیم با ارائه بازی هوشمند و متفکرانه تیم ذوب آهن را شکست بدهیم.

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار روز پنجشنبه سیاه جامگان مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم مساعد است و همه بازیکنان در آمادگی لازم به سر می برند و امیدوارم در روز بازی بتوانیم با ارائه بازی هوشمند و متفکرانه با پیروزی زمین را ترک کنیم.

او ادامه داد: البته همان طور که می دانید ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که در این سال های اخیر همواره توانسته جزء تیم های مدعی قهرمانی باشد و جدا از این مسئله از حضور مربی با دانشی چون امیر قلعه نویی بر روی نیمکت تیمش بهره می برد و همین موضوع می تواند کار را برای ما سخت کند اما امیدوارم این موضوع در عملکرد ما تاثیر چندانی نداشته باشد، در پایان با سه امتیاز فصل را شروع کنیم.

کاپیتان تیم سیاه جامگان درباره اینکه بالاخره در کدام ورزشگاه به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهند رفت،گفت: هنوز خودمان هم نمی دانیم در کدام استادیوم باید به مصاف تیم ذوب آهن برویم اما امیدوارم مسئولان باشگاه و استان خراسان مساعدتی کنند تا هر چه زودتر مشکلمان برطرف شود تا بتوانیم با حضور هوادارانمان از تیم های لیگ برتری پذیرایی کنیم زیرا بی شک وجود تماشاگران می تواند در بالارفتن انگیزه بازیکنان تیم مفید باشد.

بادامکی در مورد اینکه چرا با شماره 47 در این فصل برای تیم سیاه جامگان به میدان خواهد رفت،گفت: ما که نمی‌توانیم کار خاصی برای بیماران سندروم داون انجام دهیم، ولی این عزیزان باید بدانند که همیشه به فکرشان هستیم. به نظر من  بیماران سندروم دان نیاز به حمایت دارند و نباید همین طوری به حال خود رها شوند.

او گفت: در این مورد که بهتر بود پول مراسم جشن پیراهن را به بازیکنان می دادند یا نه من پاسخگو نیستم و بهتر است از مسئولان باشگاه سوال کنید. ولی در مجموع جشن خوبی برگزار شد زیرا سبب شد تا رابطه بازیکنان و تماشاگران بهتر از قبل شود و مطمئنا این موضوع در ادامه فصل می تواند در عملکرد مثبت تیم تاثیر گذار باشد.

بازیکن تیم سیاه جامگان درباره اهدافش در این فصل اذعان داشت: تنها هدف من در لیگ برتر هفدهم درخشش با پیراهن تیم سیاه جامگان در مسابقات است و امیدوارم بتوانم در این راه به تیمم کمک کنم.

بادامکی در پایان درباره اینکه سیاه جامگان در این فصل به دنبال چه رتبه ای است،گفت: به دنبال این هستیم تا نسبت به فصول گذشته رتبه بهتری را کسب کنیم و مطمئن باشید با توجه به بازیکنان جوان و با انگیزه ای که در تیم وجود دارند می توانیم به این امر مهم دست یابیم.

انتهای پیام/

رقابت سیاه جامگان و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار