حجت‌الاسلام ذوالنور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آل سعود نمی‌تواند بحران جدیدی درمنطقه ایجاد کند/ عربستان در باتلاق یمن فرو رفته است

مشاور سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آل سعود نمی‌تواند بحران جدیدی در منطقه ایجاد کند چرا که در باتلاق جنگ یمن فرو رفته است.

آل سعود نمی‌تواند بحران جدیدی درمنطقه ایجاد کند/ عربستان در باتلاق یمن فرو رفته استحجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اظهارات گستاخانه وزیر دفاع آمریکا علیه ایران، گفت: این یاوه‌سرایی‌ها چیز تازه‌ای نیست و آنها این آرزو را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد از جمله دفاعی و نظامی توانسته به سطحی از بازدارندگی برسد و هزینه ریسک دشمن را بالا ببرد.

حجت‌الاسلام ذوالنور گفت: دشمنان قطعا نمی‌توانند بر اساس معادله‌ای که پیچیده‌اند به براندازی نظام دست پیدا کنند.

مشاور سابق نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی تبلیغاتی بوده و بیشتر برای امید دادن به دست نشانده‌های منطقه‌ای و تکفیری‌ها مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام ذوالنور تصریح کرد: آمریکایی‌ها سعی می‌کنند با غوغاسالاری و فرار رو به جلو حرف‌شان را به کرسی بنشانند ولی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها تفاوت دارد. ایران اسلامی جایی نیست که آنها بتوانند با تهدید نظامی و اقدامات دیگر حاکمیتش را دچار مشکل کرده و به اهدافشان برسند.

مشاور سابق نماینده ولی فقیه درسپاه تأکید کرد: ایران اسلامی لقمه‌ای است که هیچ وقت از گلوی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پایین نخواهد رفت، بلکه آنها را خفه خواهد کرد.

وی با اشاره به تنش ایجاد شده بین عربستان و قطر خاطرنشان کرد: عربستان نمی‌تواند یک بحران جدیدی را در منطقه ایجاد کند. آنها از اقدام نظامی علیه قطر عاجز هستند چرا که پایشان در باتلاق جنگ یمن فرو رفته است.

انتهای پیام/

یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی تبلیغاتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار