سردار کوثری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ناراحتی آمریکا به خاطر ممانعت ایران از زورگویی آنها در منطقه است

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: ناراحتی آمریکا به خاطر این است که هر کجا قصد چپاول و غارت دارد ایران مانع آن‌ها می‌شود.

خوشبینان به آمریکا از طرح تحریم های جدید عبرت بگیرنداسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در هیچ کجای برجام در رابطه با تروریست، سپاه و حقوق بشر صحبت نشده است، اظهار داشت: این مواردی که امروز آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند کاملا خلاف مصوبات برجام است و در هیچ کجای برجام چنین مواردی طرح نشده است.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر بدعهدی آمریکا و  تأکید بر عدم اعتماد به آن‌ها، گفت: اکنون غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها در حال خودنمایی است و کسانی که به این‌ها خوشبین بودند باید در این وضعیت که طرح تحریم‌های جدید در دستور کار آن‌ها قرار گرفته عبرت بگیرند و بفهمند که نمی‌شود به آمریکایی‌ها اطمینان کرد.

 وی تصریح کرد: از دید آمریکایی‌ها به کسی که در برابر وطن و حریم خود دفاع کند تروریست گفته می‌شود در حالی که هر عقل سلیمی می‌داند که باید از حریم خود در برابر تجاوز و غارت دفاع کند.

 کوثری با اشاره به نفوذ فرهنگی و عقیدتی جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف و حمایت از نهضت‌های آزادی‌بخش، گفت: ناراحتی آمریکا از این است که می‌بینند در هر جایی که می‌خواهند زورگویی و غارت کنند ایران مانع آن‌ها می‌شود.

 جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه آمریکایی‌ها فقط به دنبال منافع خود هستند، تصریح کرد: ما می‌گوییم دوران زورگویی و جنگ روانی تمام شده و الان ملت‌ها و به ویژه ملت ایران آگاه شده‌اند و زیر بار سخن زور نمی‌روند.

 کوثری بیان کرد: چنانچه این طرح تصویب شود خلاف برجام و بشریت است اگر چه روح شیطانی آن‌ها همیشه در عقل و منطق حاکم است.

 وی افزود: اگر امریکایی‌ها منطق داشتند ما را متهم به تروریست نمی‌کردند، چرا که خودشان با همکاری اسرائیل و عربستان تروریسم را شکل می‌دهند و چون سازمان ملل تابع آن‌ها است و رسانه‌های زیادی هم دارند با پولی که از عربستان می‌گیرند اقدام به دروغ پراکنی و رفتارهای غیر منطقی بر پایه زورگویی می‌کنند.

انتهای پیام/

طرح تصویب تحریم‌های جدید خلاف برجام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
ما از امریکایی ها نمی ترسیم باید ی درسی بهشون بدهیم که فراموش نکنن
آخرین اخبار