افزایش مستمری بگیران کمیته امداد

رئیس کمیته امداد کشور ازافزایش مستمری بگیران کمیته امدادخبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج:  رئیس کمیته امداد کشور ازافزایش مستمری بگیران جامعه هدف این نهاد در سال جاری خبر داد و افزود:این افزایش نتیجه همکاری وآینده نگری امام با تاسیس کمیته امداد همراهی خوب مجلس شورای اسلامی و دولت بوده که از این ماه اجرایی می شود.


فتاح با اشاره به اینکه این نهاد در بخشهای بیمه درمان ،بیمه تکمیلی و حوادث مددجویان ، تامین جهیزیه ،تسهیلات خوداشتغالی و ضروری و مسکن اقدامت خوب و سازنده ای را در کشور و این استان انجام داده است افزود: پائین بودن آمار طلاق، افزایش آمار ازدواج و پائین بودن برخی آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد در بین مددجویان از مهمترین دستاوردهای این نهاد است.


وی رتبه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در تمام شاخصها در کشور را رتبه دهم اعلام کرد و گفت :این رتبه امسال باید با همت مضاعف و جهادی به رتبه 5 تنزل یابد.


زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم فقرزدایی و کاهش فاصله طبقاتی در کشور را از اهداف و رویکردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: خدمات ارزنده‌ای تاکنون برای رفع محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده که انتظار می‌رود با جدیت بیشتری تداوم یابد.

انتهای پیام/د

رتبه 5کمیته امداد استان در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.