سمنان;

درخشش ژیمناستیک کاران سمنانی در مسابقات کشوری

ژیمناستیک کاران شایسته استان سمنان بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور ایستادند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد ایزدفر رئیس هیأت ژیمناستیک استان سمنان گفت: مسابقات آکروژیم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر 16 سال و با حضور تیم های مختلفی از سراسر کشور در سالن شهید کمال هاشمی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه طی سه روز برگزار شد.

 

وی افزود: در پایان مسابقات آکروژیم قهرمانی کشور محمدمهدی کیا و امیرحسین فخاریان با مربیگری مسعود رحمانیان در قالب تیم دونفره زیر16 سال توانستند بادرخشش فوق العاده ای بر سکوی نخست این مسابقات قرار گیرند و به اردوی تیم ملی دعوت شوند.


رئیس  ژیمناستیک استان سمنان تصریح کرد: مرحله اول تیم‌های ملی آکروژیم جوانان و بزرگسالان از روزهای ۱۴ تا ۲۶ مرداد و مرحله دوم این اردو از هشتم تا بیست و چهارم شهریور در سالن شهیدان آذرپی تهران برگزار خواهد شد.

 

ایزدفر افزود: تیم‌های ملی آکروژیم و ایروبیک جوانان و بزرگسالان کشورمان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا درقزاقستان آماده می‌شوند.

 

رئیس هیأت ژیمناستیک استان سمنان با تأکید بر اینکه وضع زیرساخت‌ها در استان سمنان در رشته ژیمناستیک مطلوب است، تصریح کرد: سه سالن اختصاصی ژیمناستیک در شهرستان‌های دامغان، شاهرود و سمنان داریم.

 

ایزدفر با اشاره به اینکه مهم‌ترین سیاست ما بیمه کردن ورزشکاران است، از فعالیت سه هزار و ۵۰۰ ژیمناستیک‌کار بیمه‌شده در استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: بیمه ورزشکاران برای ما یک اصل مهم است.

 

وی با تأکید بر اینکه نگاهی ویژه به ژیمناستیک پایه داریم، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی را در این راستا طرح‌ریزی شده است و در حال اجرا داریم تا آینده مناسبی برای ژیمناستیک استان ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام / ه

 

فعالیت بیش از سه هزار ژیمناستیک‌کار بیمه‌شده در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Australia
mahdi zaeem
۱۸:۱۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
salam va khaste nabashid
man khodam ozv tim alborz hastam va az kasani k baraye tim melli entekhab mikardan porsidam va b man goftan ke
TA ROOZ EZAM B MOSABEGHAT ASIYAE MALOOM NIST KE KODOM TIM B TIM MELLI DAVAT MISHE
BA TASHAKKOR