یک منبع آگاه فاش کرد کتاب بعدی «هیلاری کلینتون» درباره چگونگی شکست وی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل؛ یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، اظهار کرد «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کتاب بعدی خود را با محوریت دلایل شکست انتخاباتی‌اش خواهد نوشت. کلینتون در این کتاب به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اقدامات «جیمز کومی»، رئیس سابق اف‌بی‌آی، که منجر به شکست وی شد، خواهد پرداخت.

کلینتون درباره این کتاب به دوستان نزدیک خود گفته است، قصد دارد تمام آنچه در پشت پرده انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا روی داد را از دیدگاه خود افشا کند. وی همچنان معتقد است اگر مداخله روسیه و اقدامات جیمز کومی نبود، بدون شک پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌شد.

کتاب کلینتون احتمالا در ماه سپتامبر در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

یکی از دوستان نزدیک کلینتون گفت: او واقعا معتقد است روسیه عامل شکستش بوده و قصد دارد موارد مبهم این ماجرا را به طور کامل شرح دهد. فکر می‌کنم مردم زیادی از آنچه کلینتون افشا خواهد کرد، شوکه می‌شوند. این کتاب مثل یک بمب صدا می‌کند.

 کلینتون برای نوشتن کتاب جدیدش از «دن شورین»، کسی‌که در نگارش کتب قبلی وی با نام انتخابات دشوار مشارکت داشت، کمک گرفته است. شورین کسی است که بسیاری از سخنرانی‌های کلینتون را چه در زمان حضور در وزارت خارجه آمریکا و چه در کمپین انتخاباتی سال 2016، به رشته تحریر درآورده بود.

 

انتهای پیام/

 

کتاب جدید کلینتون در خصوص انتخابات 2016 آمریکا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار