کرمان؛

دستگیری متهم فضای مجازی با 30 فقره كلاهبرداری در فهرج

جانشين انتظامی شهرستان فهرج از دستگيری متهم جرائم سايبری با بيش از 30 فقره كلاهبرداری و اخاذی در شبكه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ دوم داريوش تاج آبادی گفت:بعد از طرح چند فقره شكايت با موضوع اخاذی در فضای مجازی ازسوی شهروندان، پيگيری اين شكايات با تشكيل گروه ويژه ای از ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومی و ردگيری متهم در فضای مجازی در دستور كار قرار گرفت.
وی اظهار داشت : در بررسی های اوليه مشخص شد كه اين فرد از اهالی شهرستان فهرج بوده و اقدام به طرح دوستی در قالب يك خانم جوان با ارسال عكس به افراد جنس مخالف می كرده و با بهانه های مختلف از اين افراد فريب خورده مبالغ هنگفتی را دريافت كرده است.
جانشين انتظامی فهرج ابراز داشت:با انجام يكسری اقدامات اطلاعاتی و ورود به فضای مجازی، متهم شناسايی و پس از دريافت دستور قضايی در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.
سرهنگ تاج آبادی تصريح كرد:در بازجويی های مقدماتی از متهم كه جوانی 28 ساله است مشخص شد كه وی در استان های مشهد، اصفهان، شيراز، يزد و كرمان نيز كلاهبرداری های مجازی انجام داده و افراد بيشتری قربانی اين مجرم سايبری بوده اند كه اطلاع رسانی به اين افراد در خصوص طرح شكايت در دستور كار قرار دارد.
وی ادامه داد: اين فرد تاكنون به 30 فقره كلاهبرداری در فضای سايبری اعتراف كرده است.
انتهای پیام/ی

دستگیری متهم فضای مجازی با 30 فقره كلاهبرداری در فهرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.