شیراز؛

راه اندازی شبکه امید برای جوانان/ ایجاد شبکه ملی گردشگری با محوریت صدا و سیمای مرکز فارس

رئیس سازمان صدا و سیما از راه اندازی شبکه امید ویژه جوانان و نوجوانان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما امروز در مراسم بهره برداری از ۱۵۷ طرح فنی، تولیدی و پشتیبانی صدا و سیمای استان فارس با اشاره به جنگ رسانه‌ای و فرهنگی اظهار کرد: دنیای استکبار به دلیل استفاده از فناوری پیشرفته رقابت نابرابری را در حوزه رسانه آغاز کرده است.


وی تصریح کرد: در بخش فضای مجازی نیز شرایط نابرابر و آسیب‌زایی به‌وجود آمده است و دنیای استکبار بویژه آمریکا با استفاده از فضای مجازی به دنبال تسلط بر فرهنگ دیگر کشور‌ها است.


رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ضعف در حوزه تولید برنامه برای نوجوانان از راه‌اندازی شبکه امید برای این قشر از جامعه خبر داد.

علی عسکری ادامه داد: برای قشر نوجوان و جوان باید برنامه‌سازی متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی انجام شود و استان فارس می‌تواند در قله تولیدات برای نوجوانان قرار گیرد.


رئیس سازمان صدا و سیما درباره ایجاد شبکه ملی گردشگری با محوریت صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه در حال حاضر برای راه‌اندازی این شبکه محدودیت وجود دارد با این حال راه‌اندازی این شبکه در استان فارس کلید می‌خورد ادامه داد: مرکز فارس می‌تواند اقدام به تولید و ساخت برنامه‌هایی با محوریت گردشگری برای انتشار در شبکه‌های ملی و بین‌المللی کند.


سید محمدعلی افشانی استاندار فارس نیز در این مراسم اظهار کرد: استان فارس یکی از استان‌های برخوردار در زمینه گردشگری است و در ۴ سال دولت یازدهم تعداد گردشگران خارجی در استان فارس ۲۲۲ درصد بیشتر از دولت قبل بوده که این نشانگر ظرفیت این استان در حوزه گردشگری است.

وی با بیان اینکه شبکه ملی گردشگری با مرکزیت استان فارس در رسانه ملی راه‌اندازی شود، افزود: این ظرفیت در استان فارس وجود دارد و باید از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/ن

ضعف در حوزه تولید برنامه برای نوجوانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیده فاطمه شجاعی
۱۷:۵۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
لطفا قسمت ثبت نام خبرنگاران رو درست کنید ،مخصو صا قسمت فعالیت های تلوزیونی.من که نفهمیدم چی شد
آخرین اخبار