اصفهان؛

رشته عکاسی برگرفته از نگاه و شخصیت انسان است

عضو انجمن عکاسان نگار تهران گفت:رشته عکاسی برگرفته از نگاه و شخصیت انسان است و نشان دهنده سلایق انسان به جهان پیرامون مانند زشتی‌ها و زیبایی‌ها است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد جمالی مقدم بعد از ظهر امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره عکس خوانسار در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: 10 سال است که عکاسی می‌کنم و 5 سال است که مدرس عکاسی هستم.

وی افزود: پس از فراخوان جشنواره در انجمن عکاسان تهران  و دعوتنامه از عکاسان در مسابقه عکاسی خوانسار شرکت کردم.

عضو انجمن عکاسان نگار تهران با بیان اینکه برای نخستین مرحله در جشنواره عکس شرکت کردم، گفت: در این جشنواره در بخش مستند اجتماعی مقام دوم و در بخش فرهنگی  مقام چهارم را به دست آوردم.

وی  با اشاره به اینکه یک عکاس محیط اطراف و جهان را از نگاه خود به تصویر ‌کشیده و به دیگران معرفی می‌کند، بیان داشت: رشته عکاسی برگرفته از نگاه و شخصیت انسان است و نشان دهنده سلایق انسان به جهان پیرامون مانند زشتی‌ها  و  زیبایی‌ها است.

جمالی مقدم گفت: خوانسار از لحاظ طبیعی دارای گون‌های گیاهی و جانوری فراوان است و بافت تاریخی شهری و روستایی خوانسار جلوه‌ای منحصر به فرد از تاریخ گذشته خوانسار است.

وی تأکید کرد: تبلیغات بیشتر قبل از برگزاری جشنواره و استفاده از اخبار جشنواره نخست در تداوم جشنواره مناسب است، و اخبار این جشنواره  سبب ترغیب دیگر عکاسان در پیدا کردن لوکیشن عکس جشنواره است و راهی برای  ترغیب و تشویق عکاسان برای شرکت در جشنواره دیگر است.

 

انتهای پیام/م

عکاسی هنری از تجلی زیبایی جهان پیرامون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.