صدور ۳ حکم جالب محیط زیستی در تنگستان

معاون اداره حفاظت محیط زیست تنگستان گفت: قاضی شعبه ۱۰۱ دادگستری این شهرستان در یک حکم جالب و مناسب ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان برای شکارچی محکوم محیط زیست در تنگستان صادر کرد.

صدور ۳ حکم جالب محیط زیستی در تنگستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امین اشکو معاون اداره حفاظت محیط زیست تنگستان گفت : براساس حکم قاضی حسین یزدانشناس این متخلفان محیط زیست به جای شش ماه حبس تعزیری به ۲۷۰ ساعت خدمات رایگان شامل نظافت و پاکسازی ساحل و پارک ساحلی دلوار در روز‌های جمعه محکوم شده است.

وی اضافه کرد: همچنین این قاضی در حکمی دیگر متخلف محیط زیست را به خواندن ۲ کتاب زیست محیطی و خلاصه کردن ۲ کتاب در مدت شش ماه محکوم کرد.

معاون محیط زیست تنگستان ادامه داد: در حکم دیگر قاضی شعبه ۱۰۱ دادگستری تنگستان یکی از متخلفان محیط زیست به ساختن ۲ باب سرویس بهداشتی در منطقه حفاظت شده گردشگری خائیز محکوم شد.

اشکو از همکاری همه قضات دادگاه‌های اهرم و دلوار برای برخورد با متخلفان محیط زیست تقدیر کرد و افزود: صدور این احکام مناسب سبب کاهش چشمگیر تخلفات محیط زیست و ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست در سطح شهرستان شده است.

شهرستان تنگستان از مناطق مهم زیست محیطی استان بوشهر است که منطقه مهم حفاظت شده خاییز و کوه بیرمی در این شهرستان واقع است.

انتهای پیام/ف

۳ حکم جالب محیط زیستی در تنگستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.