اهواز؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره رضوی در خوزستان

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شنبدی، مدیرکل کانون خوزستان گفت: این جشنواره فرصتی را فراهم کرد تا کودکان و نوجوانان با سیره‌ی علمی و عملی امام رضا (ع) بیشتر آشنا شوند.

وی گفت: امسال در هشت بخش کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی اعضا و مربیان کانون با خلق یک هزار و ۴۱۱ اثر ارادت خود را به امام هشتم شیعیان ابراز کردند که استقبال خوب دانش‌آموزان، اعضا و مربیان کانون با برگزیده شدن کودکان و نوجوانان خوزستانی در دو بخش پویانمایی و سرود و تقدیر شدن عضو کانون در بخش شعر سرایی همراه بود که حلاوت این حضور را صد چندان کرد.

شنبدی اظهار داشت: این برگزیدگان در بخش‌های داستان‌نویسی، شعر سرایی، پویانمایی سرود، نشریه نگاری، کاردستی و کتاب سازی، توانستند به این مهم دست یابند.

وی توضیح داد: داستان‌نویسی با ۴۲۵ اثر، کتاب سازی با ۱۲۵ اثر، سرود با ۹۰ اثر، نشریه نگاری با ۷۰ اثر، پویانمایی با ۵۰ اثر و کاردستی با ۲۵ اثر به ترتیب رتبه‌های بعدی حضور کودکان و نوجوانان در این جشنواره است.

وی گفت: با برگزاری این جشنواره و آشنایی بچه‌ها با سیره‌ی علمی و عملی امامان معصوم علیه‌السلام می‌توانیم انسان‌هایی پرسش‌گر، مطالبه گر و عدالت گرا را تربیت کرد که در تمامی مسائل زندگی و اجتماعی دارای احساس مسئولیت هستند.


انتهای پیام/م

استقبال از جشنواره رضوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.