‍ مدیر پایانه مرزی پلدشت خبر داد:

تردد ۲ هزار دستگاه کامیون از پایانه مرزی پلدشت در ماه گذشته

مدیر پایانه مرزی پلدشت گفت: آمار کامیون‌های خروجی از مرز پلدشت در تیر ماه امسال نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ایرج آزادی با اشاره به افزایش تردد کامیون‌ها از پایانه مرزی پلدشت، اظهار داشت: تیر ماه امسال 2 هزار و 573 دستگاه کامیون از طریق پایانه مرزی پلدشت از کشور خارج شده است.


وی تصریح کرد: آمار کامیون‌های خروجی از مرز پلدشت در تیر ماه امسال نسبت به تیر ماه سال گذشته 49 درصد افزایش را نشان می‌دهد.


مدیر پایانه مرزی پلدشت افزود: ماه گذشته 9 هزار و 707 نفر از پایانه مرزی شهرستان تردد کرده‌اند.


آزادی با اشاره به بازدید مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌ها، مدیرکل منابع انسانی، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و هیات همراه از پایانه مرزی پلدشت، گفت: برای رونق بیشتر این پایانه خواستار تخصیص تردد کامیون‌های یخچالی حامل کالای فاسدشدنی از طریق جمهوری نخجوان به ترکیه و برعکس را شدیم.


مدیر پایانه مرزی پلدشت با اشاره به رضایت هیات بازدیدکننده از روند رو به رشد فعالیت‌های پایانه مرزی پلدشت، افزود: هیات بازدیدکننده قول مساعدت و همکاری جهت بهبود فرایند رونق این مرز را دادند.

انتهای پیام/م

 ۲ هزار دستگاه کامیون از پایانه مرزی پلدشت در ماه گذشته تردد کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.