کرمان؛

تلاش خیرین برای رونق بخشیدن به آستان امامزادگان

امام جمعه شهرستان انار گفت: با کمک خیرین صحن آستان امامزاده محمد صالح(ع) این شهرستان مرمت و فضای این مکان مقدس گسترش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در همایش تجلیل از امامزادگان به شخصیت گرانقدر امامزاده محمدصالح (ع)شهرستان انار اشاره کرد و گفت: حضرت امامزاده محمد صالح باپنج واسطه به حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا منتسب می باشد که در جریان یکی از قیامهای علویون در زمان امام هادی علیه السلام تحت تعقیب قرار می‌گیرد و طی یک عملیات جنگی توسط دشمنان اهل بیت که تفکرخوارجی داشتند در این منطقه به شهادت می رسند.
وی به کرامات امامزاده محمدصالح (ع)اشاره کرد و افزود : مرحوم فضلعلی خانی بیگلری حاکم کرمان ، املاک زیادی را وقف این آستان مقدس کرده است .
امام جمعه انار از هیئت‌های امنا و مدیران این آستان مقدس تشکر نمود و گفت: مرمت صحن انقلاب و احداث صحن های امام علی و امام حسن مجتبی و مهدیه امامزاده محمدصالح و آینه کاری رواقها نتیجه همت خیرین و پیگیری هیئت‌های امنا و مدیران این آستان مقدس بوده است .
در پایان امام جمعه شهر انار از خیرین شهرستان انار و اعضاء هیتهای امنا و مدیران  این آستان مقدس تشکر کرد ،در ادامه قبور مطهر امامزاده انار گلباران شد.

انتهای پیام/ی

تلاش خیرین برای رونق بخشیدن به آستان امامزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.