رئیس بنیاد تعاون بسیج:

حاج شعبان بر عهد خود وفادار ماند تا شهید شد

سردار تقی زاده گفت: حاج شعبان به همه عهدهایی‌ که بست وفادار بود و در دوره‌ای که ماندن بر عهد بسیار سخت است بر عهدش ماند تا شهید شد.

حاج شعبان بر عهد خود وفادار ماند تا شهید شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار تقی زاده رئیس بنیاد تعاون بسیج در مراسم آیین پاسد‌اشت «جهان آرای موصل، شهید مدافع حرم شعبانعلی نصیر‌ی»  گفت: امروز همه ما مهمان حاج شعبان هستیم. حاج شعبان به همه عهدهایی‌ که بست وفادار  بود و در دوره ای که واقعا ماندن بر عهد بسیار سخت است بر عهدش ماند  تا شهید شد.  

سردار تقی زاده گفت: شهید شعبانعلی نصیری در همه ابعاد کامل بود. او بسیار با اخلاص بود و شناخت همه دوستان و آشنایان از حاج شعبان، به اخلاص او بر می‌گردد.

وی ادامه داد: در تشییع شهید شعبانعلی نصیری دوستانی را دیدم که باورم نمی‌شد و همه اینها نشان از اخلاص حاج شعبان دارد.

رئیس بنیاد تعاون بسیج بیان کرد: بنده افتخار داشتم که 31 سال در ماموریت‌های مختلف در محضر حاج شعبان باشم و واقعا  از نظر بنده او یک انسان بزرگ، شجاع، بی نظیر ، متفکر و هوشمند بود.

سردار تقی زاده اظهار کرد:  حاج شعبان از سال 65 کار کردن با نوجوانان و جوانان را به عنوان کادرسازی برای انقلاب اسلامی انتخاب کرد، و بهترین دستاورد در زندگی این شهید بزرگوار اصرار و تلاش او به انسان‌سازی بود.

وی در پایان گفت: حاج شعبان انسانی بی تفاوت نبود و همیشه احساس تکلیف می‌کرد. روحیه‌ بالایی داشت و بسیار پر انرژی بود و هیچگاه دعا برای شهادت نمی‌کرد چراکه اعتقاد داشت  برگی از درخت نمی‌افتد مگر اینکه خدا بخواهد.

 

انتهای پیام/

 شهید مدافع حرم سردار نصیری

برچسب ها: دفاعی ، امنیتی ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار