شهرکرد؛

معرفی برگزیدگان جشنواره استانی عکس قاب ماندگار

برگزیدگان جشنواره استانی عکس «قاب ماندگار» در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ برگزیدگان جشنواره استانی عکس «قاب ماندگار» در آیینی با حضور عکاسان، هنرمندان و مسئولان استان در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد معرفی و تجلیل شدند.

مجتبی بیگی مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش مستند این جشنواره رسول بنی شریف عنوان اول، حامد اصغرزاده عنوان دوم و احمدرضا باقری عنوان سوم را از آن خود کردند و مریم آل مومن و سحر شمسی پور هم شایسته تقدیر شدند.

وی اضافه کرد: در بخش طبیعت هم  ناصر درخشان، احمد ریاحی دهکردی و رضا کامران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و از کیامرث مولوی و میثم اسدی اردلی نیز تقدیر شد.

بیگی با بیان اینکه در بخش نماز و نیایش نیز احمد تاجی رتبه اول و سعید برجیان رتبه دوم را کسب کردند افزود: این بخش حائز رتبه سوم نداشت.

وی گفت: یک هزار و ۱۷۰ اثر از ۶۹ عکاس در بخش‌های قرآن و نیایش، مستد اجتماعی و طبیعت با رویکرد اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی اسلامی و فعالیت گروه‌های جهادی به دبیرخانه جشنواره استانی عکس قاب ماندگار ارسال شد که در نهایت ۸۰ اثر به بخش داوری راه یافت.

گفتنی است: ۵۰ اثر برتر این جشنواره هم در قالب نمایشگاهی با عنوان «قاب ماندگار» و تا ۱۷ مردادماه جاری در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/ف

برگزیدگان جشنواره استانی عکس قاب ماندگار معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار