یاسوج؛

کمک 32 میلیون تومانی پزشک کهگیلویه و بویراحمدی به مجمع خیرین سلامت

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک پزشک هم استانی مبلغ 32 میلیون تومان به مجمع خیرین سلامت استان کمک کرد که در بخش خرید تجهیزات درمانی شهرستان لنده هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سالار جوکار گفت: مجمع خیرین سلامت استان از زمان شروع به کار تا کنون در استان کارهای بزرگی را با کمک خیرین سلامت در بخش بهداشت و درمان انجام داده اما فعالیت بیشتر نیازمند همراهی بیشتر خیران است.

وی با بیان اینکه هدف این مجمع شناسایی خیرین سلامت در استان و جذب و متمرکز کردن این افراد است، گفت: خیران می توانند در بخش سلامت کارهای بزرگی را انجام دهند چرا که بهداشت و سلامت یکی از مسایل مهم در زندگی انسان است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با تشکر و قددانی از این پزشک هم استانی گفت: پزشکان خیر و افراد نیکوکار می‌توانند از طریق شماره حساب ۶۰۱۰۸۴۳۵ بانک رفاه و یا رفاه کارت ۵۸۹۴۶۳۱۵۰۰۱۴۰۰۱۷ و یا با مراجعه به مجمع خیرین سلامت استان واقع در یاسوج، جنب شرکت گاز، خیابان ورزش، کوچه مولوی اول، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کنند.

جوکار افزود: یکی از اهداف مجمع خیرین سلامت کمک به تکمیل، ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در استان است که هر اندازه که جذب خیرین بیشتر باشد به این هدف نزدیک تر خواهیم شد به امید روزی که همه مراکز بهداشتی و درمانی ما از بهترین امکانات روز برخوردار باشند.

انتهای پیام/غ

کمک 32 میلیون تومانی یک خیر به مجمع خیرین سلامت استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
بیکارم .زن وبچم خرجشون راندارم ممنون میشم