یزد؛

2 پرونده قصاص در زندان مرکزی یزد به سازش انجامید

با گذشت اولیاء دم، 2 پرونده قصاص نفس از مجازات قصاص رهایی پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا حداد معاون قضایی رئیس کل امور شوراهای حل اختلاف استان گفت : در حوزه اردکان مجموعا پنج حوزه شورای حل اختلاف می باشد که عملکرد بسیار خوبی در حوزه صلح و سازش داشته است.

 حداد افزود : در استان یزد 2 پرونده قصاص نفس که از شاخص ترین پرونده ها بوده است که در ابتدای مردادماه با گذشت اولیاء دم و با همت شورای حل اختلاف ویژه زندانیان در زندان مرکزی یزد به سازش انجامید و این 2 نفر محکوم به قصاص نفس از مجازات قصاص رهایی پیدا کردند.

هادی مقیمی فرماندار اردکان گفت : وجود دادگستری باعث آرامش در جامعه می شود و تشکیل شورای حل اختلاف در واقع یک حلقه مفقوده ای فی ما بین مردم و دستگاه قضایی می باشد .

مقیمی افزود : با بیان اینکه در شورای حل اختلاف پرونده ها قبل از رسیدگی به دستگاه قضایی مختومه می شود این کاری بسیار ارزشمند است .

وی تصریح کرد: چه بهتر که کارها با صلح و سازش همراه باشد و چه لذتی بهتر از عف ،که در انتقام نیست که این کار وصف ناپذیر می باشد .

مقیمی اظهار داشت : ارزش شوراها در مقابل آسیب های اجتماعی در جامعه و نارضایتی هایی که وجود دارد خوب کار شود و موجب رضایتنمدی مردم قرار باشد.

انتهای پیام/ ی

شورای حل اختلاف یک حلقه مفقوده ای فی ما بین مردم و دستگاه قضایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار