معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی ازتلاش‌های شبانه‌روزی عوامل نیروی انتظامی استان، گفت: مردم باید احساس کنند که نیروی انتظامی از خودشان است و خوشبختانه امروز این احساس در مردم ما هست.

مردم باید نیروی انتظامی را از خودشان بدانندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سعید شبستری روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان و افسران نیروی انتظامی استان، با بیان اینکه امروزه امنیت، از نان شب واجب‌تر است، افزود: هیچ فعالیتی در جامعه بدون وجود امنیت به نتیجه نمی‌رسد و بر این اساس، تأمین امنیت اولویت همه دولت‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت‌ گروه‌های تروریستی در کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این تحرکات، جلوگیری از اثرگذاری نظامی است که می‌خواهد بر روی آرمان‌های خود بایستد، با این حال جمهوری اسلامی ایران برغم تمام مشکلات و ناامنی‌هایی که از سوی گروه‌های معاند و دشمنان انقلاب تحمیل شده، امروز از امن‌ترین کشورهای جهان است.
شبستری افزود: در بین استان‌های کشور نیز آذربایجان شرقی در چند سال گذشته استان برتر از نظر امنیتی شناخته شده که این موفقیت در سایه همدلی و هماهنگی همه دست‌اندرکاران تأمین امنیت به دست آمده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه احساس یکپارچگی در بین همه اعضای شورای تأمین استان به‌صورت مستمر برقرار است و سیاست مدیریت ارشد استان نیز از ابتدا بر این مبنا بوده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین حضور مردم را یکی از عوامل اثرگذار در تأمین امنیت عنوان کرد و گفت: امروز مردم اهمیت بحث امنیت را به‌عنوان ضرورت همه فعالیت‌ها در جامعه درک می‌کنند.
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی، گفت: ماهیت کار نیروی انتظامی به‌گونه‌ای است که عوامل آن بدون تعطیلی و 24 ساعته پای کار هستند و با همه آحاد مردم سر و کار دارند.
شبستری افزود: البته امکانات و ساختارهای نیروی انتظامی متناسب با نیازهای جامعه نیست و از این رو عوامل این نیرو، با حداکثر توان و ازخودگذشتگی می‌کوشند تا خلاءها و کمبودها را جبران کنند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش محسوس جرائم در استان، گفت: این موضوع با توجه به موقعیت استراتژیک استان، مزیت و افتخار بزرگی است و امیدواریم این موفقیت‌ها در سایه همدلی‌ها و همبستگی‌ها ادامه یابد.

وی همچنین با اشاره به رویداد تبریز 2018، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی آمادگی خود را برای تأمین امنیت گردشگران داخلی و خارجی اعلام کرده و مدیریت استان نیز در کنار نیروی انتظامی است.
شبستری در پایان از بهبود کیفیت خدمات و نحوه تعامل نیروی انتظامی استان با مردم قدردانی کرد و گفت: امروز نیروی انتظامی، ملجأ و پناهگاه مردم بوده و لباس مقدس ناجا، برای مردم مایه آرامش و اطمینان خاطر است.

در این دیدار مرتضی محمدزاده، فرماندار اسکو و سرهنگ صابر عباس‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان نیز گزارشی از اقدامات و مأموریت‌های نیروی انتظامی استان در عملیات‌های مختلف را ارائه کردند.
همچنین در این دیدار از فرماندهان و افسران نمونه نیروی انتظامی استان که در مأموریت‌های مختلف اقدامات مؤثری انجام داده و با جدیت و قاطعیت در جهت به ثمر رسیدن اقدامات قضایی و استقرار آرامش و آسایش در جامعه تلاش کرده‌اند تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/خ

هیچ فعالیتی   درجامعه بدون وجود امنیت  به نتیجه نمی رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.