لطفی در سخنرانی پیش خطبه نمازجمعه تهران:

شورای هماهنگی تبلیغات با موافقت امام(ره) برای تبلیغات اسلامی تشکیل شد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا با کسب اجازه از امام خمینی(ره) برای تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

شبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنرانی پیش خطبه این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به سالگرد تاسیس  سازمان تبلیغات اسلامی  اظهار داشت: زمانی که درباره دلیل ایجاد سازمانی با محوریت تبلیغات و هماهنگی صحبت کنیم باید به ضرورت تبلیغات به عنوان فلسفه ایجاد یک نهاد اشاره کرده و به مامویت و رسالت نهادی این چنینی در نظام جمهوری اسلامی بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) فرمودند بالاترین چیزی که می تواند این نظام را به دنیا بشناساند تبلیغات است و تبلیغات اسلامی نیازمند هماهنگی است ادامه داد: امام خمینی (ره) به این امر تاکید داشتند. در ماه های اولیه بعد از استقرار نظام مقدس دینی، بزرگان بر تشکیل نهادی که با هماهنگی، تبلیغات دینی را دنبال کند تاکید کردند و با کسب اجازه از امام(ره) این سازمان ایجاد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به اهمیت شرکت در مراسم ایام الله،  سازمان برای هماهنگی و برگزاری مراسم های نظام فعالیت کرده و سازمان تبلیغات  تنها مرجع قانونی بوده که برنامه ریزی، تبلیغات و برگزاری مراسم‌های دینی و تبلیغاتی را عهده داراست.

وی با بیان اینکه اسلامیت نظام با تکیه بر دین، مردمی بودن و استکبار ستیزی سه ویژگی بارز نظام مقدس دینی است گفت: در نظام دینی امکان شکست نیست؛ چون دشمن در زمان دشمنی با آحاد مردم طرف می شود. در نظام دینی اداره امور جامعه با تکیه بر رأی مردم در انتخابات است.

لطفی با اشاره به اینکه در آخرین انتخابات حضور بیش از ٤٣ درصد مردم را شاهد بودیم ادامه داد: در این حوزه باید زمان و برنامه‌ها را بشناسیم. مقام معظم رهبری نیز در این رابطه می فرمایند شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی بر اساس یک نیاز شکل گرفته، فعالیت کرده و در مسیر درست پیش رفته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان گفت: در سال 78 کشور شاهد غائله 18 تیر بود و آن چیزی که با حضور پرشور مردم و هماهنگی‌های این نهاد شکل گرفت، راهپیمایی یوم‌الله 23 تیر بود که توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد. همچنین آخرین حماسه بی‌بدیل مردم بزرگ ایران بعد از فتنه که به بهانه تقلب در انتخابات و با صحنه‌گردانی استکبارجهانی به وجود آمد، خلق حماسه یوم‌الله 9 دی بود که فتنه‌ در هم پیچید که با اقدامات امنیتی امکان‌پذیر نبود.


انتهای پیام/

 

چگونگی تشکیل شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار