مسابقات تنیس جایزه بزرگ آقایان - تهران؛

حمید رضا نداف جام قهرمانی را به خانه برد/ تیم قهرمان معرفی شد

حمید رضا نداف با غلبه بر حریف خود عنوان قهرمانی مسابقات تنیس جایزه بزرگ آقایان را به نام خود ثبت کرد. ‌

حمید رضا نداف جام قهرمانی را به خانه برد/ تیم قهرمان معرفی شدبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: آحرین روز رقابت های تنیس جایزه بزرگ آقایان برای معرفی نفرات برتر در زمینهای مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد تا با انجام دیدارهای فینال برترینهای این مسابقات معرفی شوند.

در فینال بحش انفرادی، حمید رضا نداف با نتیجه ( 2-6 و 1-6 ) محمد بهروز کارگران از فارس را برد و جام قهرمانی را به خانه برد ، کارگران نایب قهرمان شد. امیر والا معدنچی و کیارش قائمی نیز مشترکا سوم شدند.

در فینال بخش دو نفره نیز ، زوج امیر والا معدنچی - و با نتیجه بر صفر تیم محسن حسین زاده – امیر علی صدقی نسب را شکست دادند و جایگاه نخست را از آن خود کردند. تیم های محمد مهذب نیا- حسام یزدی و امیر حسین بادی - طاهری مشترکا سوم شدند.

به این ترتیب مراسم اختتامیه بازی ها با حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون ، فرشاد صفتی سرپرست هیات تنیس استان و رئیس کمیته تیم های ملی ، امیر حسین موسوی دبیر کمیته داوران ، عبدالله زاده مدیر مسابقات و تنیسورهای شرکت کنندگان و علاقه مندان تنیس برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

در جدول اصلی بازیها ۶۴ تنیسور از استانهای تهران ، قم ، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان ، اصفهان ، مازندران، فارس، خوزستان، یزد، قزوین ، آذربایجان غربی و کرمان حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان بود و آرمین آزاد پور ، حسام جعفر بیکی ، امیر حسین صالحی ، اکبر سربازی و الوند نامجو امر قضاوت را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

اختتامیه رقابت های تنیس جایزه بزرگ آقایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.