نماینده ولی فقیه در گیلان:

دولت تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت صرف کند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مجموعه دولت دوازدهم باید تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت صرف کند چرا که بهبود زندگی مردم و رونق اقتصاد عمده ترین اولویت کشور در شرایط کنونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با تبریک سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام اظهار داشت: تعامل منطقی با دنیا و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های نظام سلطه ، از ضروریاتی است که دولت دوازدهم باید همواره در عرصه ی منطقه ایی و بین المللی مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: تعامل سازنده با دیگر ملل ، چهره ی واقعی اسلام رحمانی را متجلی و تبلیغات شوم امپریالیسم رسانه ایی و استکبار جهانی علیه نظام اسلامی را بی اثر می سازد.

امام جمعه رشت گفت: در حوزه ی داخلی نیز نباید دولت را تضعیف نمود بلکه با انتقاد سازنده و نقد دلسوزانه تلاش کنیم رسیدگی به امور مردم و کشور بطور شایسته تری انجام شود.

آیت الله قربانی اذعان داشت: حضور پر رنگ مسئولان دولتی در میان مردم،  زمینه ساز آگاهی بیشتر و دقیق تر آنان از اوضاع جامعه و مشکلات است.

وی افزود: این روند امروز در رفتار استاندار و مجموعه ی مدیران اجرایی استان بخوبی نمایان است و انتظار می رود دولت نیز در سطح کلان این شیوه را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: در پیام یک دختر مسیحی سوری در فضای مجازی خطاب به مریم مقدس گفته شده که مریم مقدس آسوده بخواب! چرا که امروز فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها برای نجات انسانیت در مناطق مختلف سوریه حماسه سازی می کنند، اینگونه انعکاس ها نشان می دهد اسلام راستین ، نجاتبخش بشریت است و در روند رهایی انسانها به دین ، مذهب و مسلک آنان تعصبی ندارد.

 

انتهای پیام/اص

تلاش دولت در جهت بهبود معیشت مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.