اصفهان؛

34 طرح بهداشتی و درمانی در اصفهان به بهره برداری می رسد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افتتاح 34 طرح بهداشتی و درمانی این استان در روز سه شنبه هفته جاری ( 17 مرداد) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیانوش جهانپور افزود: 32 طرح از طرح های یاد شده توسط دولت و 2 طرح توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی اظهار کرد: طرح های دولتی که در این سفر افتتاح می شوند از محل طرح تحول نظام سلامت اجرا و تکمیل شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: این طرح ها در شهرهای اصفهان، خمینی شهر، فولادشهر و شاهین شهر به بهره برداری می رسد.

جهانپور، 2 طرح بزرگ دولتی که قرار است در این سفر افتتاح شود را بیمارستان منظریه خمینی شهر و طرح توسعه بیمارستان امین اصفهان اعلام کرد و گفت: بیمارستان منظریه خمینی شهر پس از 24 سال افتتاح می شود.
کلنگ احداث بیمارستان 170 تختی منظریه خمینی شهر در غرب اصفهان در سال 72 ( 24 سال قبل ) به زمین خورد اما در طول این سال ها در فراز و نشیب مدیریت ها و تصمیم های مختلف، کار آن نیمه تمام ماند تا به دولت یازدهم رسید و در سفر آتی وزیر بهداشت به اصفهان افتتاح خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طرح توسعه بیمارستان امین در شمال کلانشهر اصفهان نیز شامل بازسازی بیمارستان و توسعه بخش اورژانس است که نیاز جمعیت زیادی از کلانشهر اصفهان را رفع خواهد کرد.

جهانپور، افتتاح 2 مرکز غربالگری سرطان با هدف ارائه خدمات آموزشی، تشخیصی و درمانی در بیمارستان الزهرا(س) اصفهان و شهرضا را نیز از دیگر برنامه های سفر آتی وزیر بهداشت به اصفهان اعلام و اظهار کرد: 28 مرکز خدمات جامعه سلامت شهری و روستایی و پایگاه سلامت در سراسر استان نیز به طور همزمان در این سفر افتتاح می شود.

وی افزود: مراسم افتتاح همزمان این مراکز به طور نمادین در یکی از پایگاه های سلامت در فولادشهر انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به سیاست های وزارت بهداشت برای حمایت از بخش خصوصی، وزیر بهداشت در این سفر در مراسم افتتاح فاز نخست شهرک سلامت اصفهان و طرح توسعه بیمارستان میلاد اصفهان که هر 2 توسط بخش خصوصی اجرا شده اند، شرکت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.