رشـت؛

اسکان بیش از 26 هزار خانوار فرهنگی از سراسر کشور در مدارس گیلان

بیش از 26هزار خانوار فرهنگی از سراسر کشور در مراکز اسکان آموزش وپرورش گیلان پذیرش شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: 26 هزار و 396 خانوار فرهنگی در قالب 95هزار و 26 نفر در مراکز رفاهی و مدارس آموزش وپرورش گیلان اسکان یافتند.

وی با اشاره به فراهم کردن امکانات لازم برای پذیرش مسافران تابستانی در سراسر استان گیلان، اظهار کرد: در این راستا ۹ مرکز رفاهی در استان به تعداد ۱۳۸ اتاق و ۵۵۵ تخت تدارک دیده شده است.


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه همچنین ۲۲۱ مدرسه در سراسر استان پذیرای مسافران تابستانی هستند افزود: هزار و ۸۰۷ کلاس درس با کیفیت های ویژه، الف و ب نیز در طول تعطیلات تابستانی در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

مهدی حاجتی به شرایط پذیرش مهمانان فرهنگی اشاره کرد و گفت: مهمانان فرهنگی در بخش حضوری با مراجعه به ۳۴ پایگاه ستاد اسکان استان و همچنین در بخش اینترنتی از تاریخ اول تیر تا دوم شهریور می توانند با مراجعه به سایت نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در تابستان سال گذشته ۸۶ هزار و ۳۵۷ خانواده به تعداد ۳۴۶ هزار و ۴۸۱ نفر با اسکان در مراکز رفاهی و مدارس گیلان از شهرهای مختلف گیلان دیدن کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اسکان خانوار های فرهنگی کشور در مدارس و مراکز رفاهی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.