اراک

افتتاح و راه اندازی خط ٤ كارگاه احياء شركت آلومينيوم سازی اراک + عکس

در مراسمی با حضور جمعی از مسولان خط ٤ كارگاه احياء شركت آلومينيوم سازی اراک که بهینه سازی و اصلاح شده راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسمی با حضور جمعی از مسولان استان مرکزی خط ٤ کارگاه احیاء شرکت آلومینیوم سازی اراک که بهینه سازی و اصلاح شده  راه اندازی شد.

افتتاح و راه اندازي خط ٤ كارگاه احياء شركت آلومينيوم سازی اراک


محمود زمانی‌قمی استاندار استان مرکزی در این مراسم با قدرددانی از کسانی که در این راه تلاش کردند ، ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر خط 5 کارگاه احیاء شرکت آلومینیوم سازی اراک هم اصلاح و از آلودگی پاک شود.


زمانی‌قمی افزود: این اقدام بسیار مثبتی است که خط 3 و 4 کارگاه احیاء شرکت آلومینیوم سازی اراک در دولت یازدهم به مرحله بهینه‌سازی رسیده و به پایان رسیده است.

اول مرداد ماه شبکه سازمان های مردم نهاد منابع طبیعی و محیط زیست استان مرکزی با صدور بیانیه ای اعلام کرد اول مرداد سومین ضرب العجل کارگروه کاهش آلودگی هوا درمورد بهسازی خط5 احیاء قدیمی آلو مینیوم به پایان رسید.

این شبکه از استاندارخواسته بودبا تشکیل جلسه اضطراری کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک تصمیمات قاطعانه دراین زمینه اتخاذ کند.

۲۹ تیرماه امسال هم  قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک در نشست با خبرنگاران در باره آلاینده بودن کارخانه آلومینیوم سازی اراک گفت: اگر چه این پرونده در تهران در حال بررسی است، اما آلومینیوم متعهد شده است تا پایان تیر ماه رفع آلودگی کند.


انتهای پیام / ج

اصلاح خط ٤ كارگاه احياء شركت آلومينيوم سازی اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.