سلیمانی: هدفمان در مسابقات قهرمانی جوانان اسکواش، کسب مدال است

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: تیم خوبی را به رقابت های قهرمانی آسیا در اردن اعزام می کنیم و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات مدال کسب کنیم.

 مسعود سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوهای تیم ملی اسکواش برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: تیم ملی اسکواش جوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان در بهترین شرایط خود هستند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در این رقابت ها کسب کنیم.

او درباره مشکل علیرضا شاملی، کاپیتان تیم ملی جوانان ادامه داد: خوشبختانه با عذرخواهی این بازیکن و تایید  سرمربی تیم های ملی، این  بازیکن در تمرینات شرکت می کند و مشکلی برای حضور در آسیا ندارد.

سلیمانی در خصوص  انتظارش از تیم ملی جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: فقط انتظار مدال دارم و در این زمینه بسیار جدی هستم و امیدوارم بازیکنان نیز بتوانند با تمرینات خوب ،عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

رئیس فدراسیون اسکواش در پایان گفت: در سخت ترین شرایط مالی بهترین اردو را برای تیم ملی برگزار کردیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

جوانان اسکواش باز کشورمان  درصدد قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار