شیراز؛

خدمات رسانی به روستاییان بخش خفر جهرم

در قالب اردو‌های جهادی به روستاییان بخش خفر جهرم خدمات رسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ستوان یکم پاسدار رضا افکاری فرمانده حوزه پنج امام باقر (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: ۲ گروه جهادی از این ناحیه در اردوی جهادی ۷ روزه در ۳ روستای درمه، نعمت آباد و نارک از توابع بخش خفر شهرستان جهرم خدمات رسانی کردند.


‌وی افزود: این اردوی جهادی با هدف خدمات رسانی و کمک به رفع نیاز‌های مردم مناطق محروم بود که برنامه‌های انجام شده در این روستا‌ها با استقبال مردم هر منطقه روبه رو شد.


افکاری اظهار داشت: این گروه‌های جهادی شامل حوزه پنج امام محمد باقر (ع) و قمر بنی هاشم (ع) با حضور یکصد نفر از بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد که در قالب گروه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و تربیت بدنی، عمران و سازندگی، به مردم ۳ روستا خدمات رسانی شد.


وی ادامه داد: در این اردو اقداماتی از جمله تعمیر و بازسازی دو منزل، برگزاری کلاس‌های مشاوره، ساخت ۹ سرویس بهداشتی در مساجد و منطقه، برپایی کلاس قرآن، برگزاری یادواره شهدا، ویزیت رایگان، بینایی سنجی و فشارخون رایگان انجام شده است.


فرمانده حوزه پنج امام باقر (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز تصریح کرد: این اردوی جهادی با هدف خدمات رسانی و کمک به رفع نیاز‌های مردم مناطق محروم بود که برنامه‌های انجام شده در این روستا‌ها با استقبال و مشارکت بالای مردم هر منطقه روبه رو شد.
انتهای پیام/ر

خدمات رسانی به روستاییان خفر جهرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
به خدا بعد ار چهل سال و با داشتن اینهمه ثروت خدادی و استعداد جوانهای ایرانی نباید دیگه گروههای جهادی نیازهای اولیه مردم را رسیدگی کنند . الان انها باید در جهت ابر قدرتی ایران در اقتصاد و دیپلماسی و صنایع دفاعی ایران را سرامد کنند .
آخرین اخبار