فرماندار شهرستان نیر گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی دهکده توریستی، تفریحی و گردشگری در نیر احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان نیر درجریان بازدید از زمین سرمایه گذار بخش خصوص واقع در اطراف روستای قره تپه گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت 20 هکتار دهکده توریستی، تفریحی و گردشگری احداث می شود.

وی افزود: یک از اهداف مهم فرمانداری نیر در شهرستان حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد فضاهای مناسب گردشگری، توریستی و در بخش آبگرم ها می باشد.

فرماندار نیر گفت: خوشبختانه روند روبه رشدی از لحاظ حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان شاهد هستیم و امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد توسعه، عمران و آبادانی شهرستان در بخش گردشگری شویم.

احمدی افزود: فرمانداری از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در شهرستان نیر دعوت می کند و برای هموار کردن بروکسی های اداری سرمایه گذاری خود فرمانداری وارد عمل شده و گام به گام با سرمایه گذار جهت هموارکردن این مسیرها و روند سریع اتمام آن تلاش خواهد کرد.

وی گفت: شهرستان نیر از لحاظ سرمایه گذاری منطقه بسیار مناسبی است که از 6 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت برخوردار بوده و از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است.

 

انتهای پیام/ح

احداث دهکده توریستی در زمینی به مساحت 20 هکتار در نیر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Astronaut
۱۱:۳۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
انشا الله