مربی تیم ملی کامپوند؛

براتچی شانس بالایی برای حضور در فینال جام جهانی دارد

پاکزاد: براتچی با وجود غیبت در رقابت های مرحله چهارم جام جهانی تیروکمان شانس کسب سهمیه مرحله فینال را از دست نداده است.

بهزاد پاکزاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مصدومیت پریسا براتچی برای شرکت در مرحله فینال فینالیست های جام جهانی تیراندازی با کمان تصریح کرد : براتچی در پی یک حادثه دچار مصدومیت از ناحیه دست شد و نتوانست تیم کامپوند ایران را برای مرحله  چهارم جام جهانی تیراندازی با کمان آلمان همراهی کند.

 مربی تیم کامپوند ادامه گفت: مسابقات جام چهانی از فردا به طور رسمی آغاز می شود و اسماعیل عبادی تنها کماندار ایران در این رقابت ها است. امیدوارم با کسب امتیازات لازم سهمیه حضور در مرحله فینال فینالیست ها را کسب کند.

مصدومیت براتجی جدی نیست

 او درباره مصدومیت براتچی و شرایطش برای شرکت در سایر مسابقات تیراندازی با کمان عنوان کرد: خوشبختانه مصدومیت براتچی جدی نیست و پس از استراحت دو هفته ای می تواند به تمرینات برگردد ولی اگر در طول این مدت مراعات نکند ممکن است برای یک سال ورزش را کنار بگذارد. به هرحال همه تلاشمان را به کار می گیریم تا با رفع مصدومیت به شرایط ایده آل برسد.

 بهزاد پاکزاد افزود: پس از مسابقات جام جهانی، رقابت های مهمی همچون قهرمانی جهانی و مسابقات آسیایی را در پیش داریم امیدوارم براتچی با حضور مستمر در تمرینات این مسابقات را از دست ندهد.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا براتچی شانس کسب سهمیه فینال فینالست ها را ازدست داد یا خیر تصریح کرد: در حال حاضر براتچی در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و برای کسب سهمیه فینال فینالیست ها از شانس بالایی برخوردار است. در صورتی که رقابت کمانداران در صدر جدول بالا باشد براتچی می تواند بدون حضور در مرحله پایانی هم می تواند سهمیه فینال را کسب کند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار