سمنان;

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید امور شعب بانک ملی استان سمنان

آیین معارفه مدیریت امور شعب بانک ملی استان سمنان انجام و مدیریت پیشین این بانک تودیع شد.

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید امور شعب بانک ملی استان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در آیینی با حضور مسئولان و از جمله استاندار سمنان از تلاش‌های مونسان مدیر امور شعب بانک ملی استان تقدیر و بهکار مرام به‌عنوان مدیریت جدید شعب بانک ملی استان سمنان معرفی شد.


استاندار سمنان در مراسم تودیع و معادفه مدیر امورشعب بانک ملی استان سمنان، از بانک‌ها به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های اقتصادی در کشو نام برد و گفت : اگر بانک‌ها نباشد چرخ اقتصادی کشور به حرکت در نمی‌آید.


وی با بیان اینکه ما باید قدران خدمات ارزشمند بانک‌ها باشیم افزود: همراهی بانک‌ها در بحث رونق تولید، بسیار موثر و خوب بوده است.


خباز به نقش بانک ملی استان و  مونسان مدیر پیشین این بانک در تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت و گفت:ایشان علاوه بر اینکه یک مدیر قوی در استان بود یک مشاور خوب و شایسته برای مسئولان بودند.


استاندار سمنان با اشاره به فعال‌سازی سامانه بهین‌یاب از حمایت دولت و بانک‌ها از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مشکل‌دار در این استان خبر داد و تصریح کرد: دولت مصمم است که با فعال‌سازی بخش تولید زمینه رشد بیشتر را در کشور فراهم کند و بانک‌ها در این بخش نقش مهمی دارند.

 

انتهای پیام / ه

 

انتصاب رئیس جدید امور شعب بانک ملی استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار