استقلال تهدید به پرداخت بدهی 804 میلیون تومانی شد + سند

باشگاه استقلال موظف است تا 22 روز دیگر تکلیف پرداخت طلب بازیکن پیشین این تیم را مشخص کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید غلام نژاد بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال طی 2 روز گذشته با ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت مطالبات خود از این باشگاه شکایت کرد تا همانند کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان بتواند برای دریافت مطالباتش اقدام کند.  

پس از شکایت غلام نژاد از استقلال به afc ، این بازیکن نیز یک نسخه از این نامه را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد و به این ترتیب این باشگاه موظف است تا تاریخ 31 آگوست یعنی همان 9 شهریور با مجید غلام نژاد توافق کند.

غلام نژاد با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت:طی مکاتباتی که با afc انجام دادم در نهایت شکایتم به باشگاه استقلال ارسال شده و خواهان دریافت مطالباتم هستم.

گفتنی است، این بازیکن حدود 3 سال پیگیر مطالباتش از باشگاه استقلال است.البته نکته قابل توجه این است که مدیران فعلی باشگاه پاسخگوی او نبوده و بدین ترتیب غلام نژاد مجبور به تهدید باشگاه و شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

با وجود این که غلام نژاد در سال 92_93 با استقلال قرار داشته، این بازیکن در باشگاه وضعیت نامشخصی را تجربه کرده و همه این مسائل باعث شده تا غلام نژاد برای دریافت طلب 804 میلیون تومانی اش راه شکایت از استقلال به afc را در پیش بگیرد.

استقلال تهدید به پرداخت بدهی 804 میلیون تومانی شد


انتهای پیام/

شکایت غلام نژاد، پرونده جدید استقلالی ها در afc

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
من پرسپولیسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
استقلال سروره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۲۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
اي اف اسي بايد اين دو تيم را هم از ليگ هم از اسیا تا موقع پرداخت تمام بدهی ها محروم کنه

وگر نه حالا حالا ها بدهی ها پرداخت نمی شه
آخرین اخبار