افشای محتوای اسنادی که کارکنان کاخ سفید روزانه در اختیار ترامپ قرار می‌دهند

وایس نیوز در گزارشی نوشت کارکنان کاخ سفید از زمان آغاز ریاست‌جمهوری ترامپ روزی دو بار یک پوشه حاوی اسنادی خاص را در اختیار او قرار می‌دهند.

افشای محتوای اسنادی که کارکنان کاخ سفید روزانه در اختیار ترامپ قرار می‌دهندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی وایس نیوز در مطلبی نوشت: کارکنان کاخ سفید از زمان آغاز ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ روزی دو بار یک پوشه حاوی اسنادی خاص را در اختیار او قرار می‌دهند؛ یکبار ساعت ساعت 9 و سی دقیقه صبح و بار دیگر ساعت 16 و سی دقیقه. مقامات دولت ترامپ می‌گویند راینس پریبس، رئیس سابق کارکنان کاخ سفید و شان اسپایسر، سخنگوی پیشین کاخ سفید، هر دو مشتاق بودند تا خودشان شخصاً این اسناد 20 تا 25 صفحه‌ای را در اختیار ترامپ قرار دهند.

در ادامه گزارش آمده است سه تن از مقامات کنونی و سابق کاخ سفید در گفتگو با وایس نیوز، محتوای حساس این اوراق را فاش کردند. جالب اینجاست که این اوراق، اسناد محرمانه‌ اطلاعاتی و یا آخرین اخبار مربوط به لایحه‌های جدید قضایی نیستند. این پوشه حاوی تصاویر خبرهای نه چندان جدی و البته امیدوارکننده، توییت‌هایی در تمجیداز ترامپ، متن گفتگوهای تلویزیونی چاپلوسانه، اخباری در مدح و ستایش رئیس جمهور آمریکا و همچنین تصاویری از ترامپ در برنامه‌های تلویزیونی که او را باابهت و قدرتمند نشان می‌‍دهند، است.

نگارنده گزارش وایس نیوز این اوراق را «اسناد پروپاگاندایی» می‌نامد؛ زیرا این اسناد باید حاوی اخبار بسیار امیدوارکننده برای ترامپ باشند. این اوراق در «اتاق جنگ» کمیته ملی جمهوری‌خواهان که تعداد اعضای آن از زمان روی کار آمدن ترامپ از 4 نفر به 10 تن افزایش یافته است، گردآوری می‌شود. صرف نظر از آنکه چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد، احزاب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا، هر یک دارای یک اتاق جنگ هستند. کارکنان این اتاق مسئول بررسی اخبار داخلی و بین‌المللی، خبرهای تلویزیونی، اخبار منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های دیجیتال و اخبار چاپ‌شده در روزنامه‌ها و مجلات خبری هستند تا مشخص شود نظر افکار عمومی درباره حزب متبوعشان، نامزدهای این حزب برای انتخابات و همچنین رقبای آن‌ها چیست.

 

انتهای پیام/


وایس نیوز محتوای اسنادی که روزی دو بار به ترامپ تحویل داده می‌شود را فاش کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار