چهارمین دوره مسابقات ملی مهندسی سازه و دومین دوره همایش و مسابقات ملّی بتن شهریور ماه امسال به میزبانی شهر محمودآباد برگزار خواهد شد.

احسان شعبانزاده رئیس موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،گفت: مسابقات ملی مهندسی سازه و بتن هرساله با شرکت تیم‌های مختلفی از سراسر دانشگا‌های کشور و با حضور اساتید و مدرسان خبره کشور در زمینه‌ی تکنولوژی نوین بتن از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ شهریور ماه سالجاری به میزبانی مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد برگزار خواهد شد.


وی افزود: در این دوره از مسابقات شرکت گنندگان مجاز هستند با استفاده از متریال ماکارونی و چسب، سازه‌هایی بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر وزن خود را تحمل کنند.


رئیس موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد گفت: این مسابقات در دو رشته مهندسی سازه و بتن و پنج گرایش راندمانی، سنگین دهانه ۴۵ سانتی متری، سازه فشاری، زیبایی، بتن سبک با مشارکت بیش از ۸۰ تیم از دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور برگزار خواهد شد.


احسان شعبانزاده مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد پیوند و ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ترویج و آموزش کار گروهی در بین دانشجویان عنوان کرد و افزود: آشنایی دانشجویان با سازه‌های فضایی، تحلیل سازه‌های پل و کار با نرم افزار‌هایی SAP از دیگر اهدافی است که در برگزاری این مسابقات ملی دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام / ع

 

برگزاری مسابقات ملّی مهندسی سازه و بتن در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.