مدیر عامل راه آهن شمال شرق(1)؛

ثابت ماندن قیمت بلیت قطار در سال 96

قیمت بلیت قطار در سال 96 افزایش نداشته و نرخ گذاری آن از سوی شورای قیمت گذاری انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرشاد زادخور مدیر عامل راه آهن شمال شرق(1) گفت: قطارهای بیش از عمر 30 سال به دلیل فرسودگی و برای پیشگیری از حوادث، از ناوگان حمل و نقل ریلی محور تهران- مشهد حذف شده اند.


وی افزود: دو سوم بار ترافیکی محور تهران- مشهد با 2 مسیر ریلی 541 کیلومتری رفت و برگشت معادل هزار و 82 کیلومتر در استان سمنان قرار دارد.


زادخور با اشاره به این که روزانه 30 هزار نفر در محورهای ریلی کشور جابه جا می شوند، اظهارداشت: 10 درصد از این تعداد با سه هزار نفر سهم محور ریلی استان سمنان است.


وی تصریح کرد: 27 هزار نفر با قطاری های مستقل و به صورت ترانزیت مانند ملایر- مشهد و شیراز- مشهد در مسیر ریلی محورتهران- مشهد تردد می کنند که نشان از سهم بالای تردد کشور در این محور است.


مدیر عامل راه آهن شمال شرق(1) گفت: قیمت بلیت قطار در سال 96 افزایش نداشته و نرخ گذاری آن از سوی شورای قیمت گذاری انجام می شود.


27 ایستگاه در محور 541 کیلومتری مسیر ریلی حوزه استحفاظی استان سمنان وجود دارد و بیش از هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و در قالب شرکت های طرف قرارداد مشغول به کار در راه آهن استان سمنان هستند.


انتهای پیام/ م


بیش از 60 درصد قطارهای محور تهران- مشهد جدید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار