رئیس اداره ورزش و جوانان نطنز خبر داد

آغاز عملیات ساخت دیواره صخره‌نوردی در شهرستان نطنز

رئیس اداره ورزش و جوانان نطنز از آغاز عملیات ساخت دیواره صخره‌نوردی در شهرستان نطنز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین صفری اظهار کرد: پس از چند ماه تلاش و پیگیری هیأت کوهنوردی شهرستان نطنز برای نصب دیواره صخره‌نوردی در مرکز این شهرستان، کار‌شناس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان جهت بازدید و پیگیری نصب دیواره صخره‌نوردی در مجموعه ورزشی شهید منوچهری نطنز حضور پیدا کرد.

وی افزود: نخستین مرحله این عملیات جانمایی آن بود که پس از بازدید کار‌شناس فنی از سالن شهید منوچهری مکان مورد تأیید کار‌شناس قرار گرفت.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نطنز با بیان اینکه ارتفاع دیواره صخره‌نوردی طبق استانداردهای صعودهای مسابقات کشوری است، گفت: با توجه بر اینکه در این شهرستان علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی زیاد است و در راستای صعود کوهنوردان شهرستان از این دیواره نیاز این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: ورزش کوهنوردی به 2 بخش همگانی و قهرمانی تقسیم شده که سرمایه‌گذاری در هر 2 بخش می‌تواند موجب توسعه و درخشش ورزشکاران شهرستان نطنز شود چراکه این شهرستان ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی در این رشته ورزشی  را در اختیار دارد.

صفری ابراز امیدواری کرد: با نصب و راه‌اندازی دیواره صخره‌نوردی در سالن «کرکس» و همچنین توسعه آبشار یخی «اوره»، می‌توانیم مخاطبان این رشته ورزشی پرطرفدار را در سطح استان و کشور افزایش دهیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی به خاطر تخصیص اعتبار ویژه برای ساخت این دیواره عنوان داشت: انتظار می‌رود بستر‌ها و زیرساخت‌های این رشته مفرح در شهرستان نطنز فراهم شده و مسؤولان از این رشته حمایت کنند.

 

انتهای پیام/م

عملیات ساخت دیواره صخره‌نوردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.