امام جمعه سمنان ;

دولت دوازدهم توصیه‌های رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد

امام جمعه سمنان گفت : دولت دوازدهم توصیه های رهبری و رفع مشکلات اقتصادی جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته سوم مرداد ماه 96 در سمنان گفت : در حال حاضر مردم نگرانی‌های اقتصادی و مشکلات مالی دارند.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم باید با هدف محرومیت زدایی برنامه ریزی کند و مسوولان به دور از هر دیدگاهی مشکلات را برطرف کنند افزود: مسوولان استان سمنان برای آشنایی از مشکلات مردم از محل کار خود به مناطق مختلف استان سفر کرده و از شرایط موجود مطلع شوند و در رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به این که آمریکا نقضِ برجام کرده و در پی آن تحریم‌های جدید تصویب کرده است، یاد آور شد: مقابله به مثل با دشمنان دستور خداوند و پیامبر اکرم (ص) است و باید پاسخ آنان را داد.

شاهچراغی، ضمن محکوم کردن حضور گروه های تکفیری در کشور افغانستان و نسل کشی شیعه از سوی این گروه ها، گفت: سازمان حقوق بشر تا کنون هیچ واکنشی نسبت و به این جنایت ها نشان نداده و هیچ موضع جدی برای محکومیت آن از سوی مسوولان کشوری هم شکل نگرفته است.

امام جمعه سمنان با اشاره به مساله بدحجابی در جامعه، بیان داشت: وظیفه پلیس برخورد با جرم مشهود است و در حال حاضر بدحجابی در ایران به بی‌حجابی تبدیل شده و برخورد پلیس باید با حمایت دولت و ملت پررنگ‌تر با این موضوع باشد.

وی با دعوت نمازگزاران به امر تقوا بیان کرد: دنیا محل عبور بوده و بهترین زاد و توشه برای سفر آخرت تقوا و حب محمد (ص) است و انجام خوبی‌ها و ترک بدی‌ها مسأله‌ای است که هر مؤمن به آن آگاه است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه راه عزتمندی انسان تقواست، اظهار داشت: بدترین توشه حق‌الناس است و مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند رأی مردم حق‌الناس است.

شاهچراغی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا پیش از مرگ ادای این دین را به‌ جای آورد که خداوند متعال هیچ‌گاه از حق‌الناس نمی‌گذرد.


انتهای پیام / ه


جزئیات نماز جمعه هفته سوم مرداد ماه 96 در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار