کرمانشاه؛

صدور شناسنامه مکانیزه برای 840 هزار نفر از مردم استان کرمانشاه

تاکنون برای حدود هشتصد و چهل هزار نفر در استان شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

  مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛گفت:تاکنون برای حدود هشتصد و چهل هزار نفر در استان شناسنامه مکانیزه صادر شده که به طور تقریبی معادل بیش از 40 درصد از جمعیت استان است.

 علیرضا قبادی افزود: اتقان اسناد سجلی و مدارک هویتی، توسعه جامع شناسایی ایرانیان، افزایش کارایی و ارتقاء بهره وری سازمان و افزایش سطح اعتماد و ارتقاء آگاهی های عمومی مخاطبان از جمله اهداف کلان این اداره می باشد.

  وی با تشریح هرکدام از اهداف کلان اداره کل ثبت احوال استان ادامه داد: اتقان اسناد سجلی و مدارک هویتی در دو بخش مدیریت و توسعه برون سپاری خدمات سازمان ثبت احوال و مدیریت و توسعه ثبت وقایع حیاتی پیگیری می شود.

  مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه در زمینه توسعه نظام جامع شناسایی ایرانیان نیز افزود: در هدف کلان توسعه نظام جامع شناسایی ایرانیان، به اهدافی شامل تولید، تحلیل توصیفی و انتشار آمار های جمعیتی،  ارائه خدمات به کلیه ایرانیان به صورت الکترونیکی تخصصی و ارائه خدمات به کلیه ایرانیان به صورت الکترونیکی عمومی پرداخته می شود.

  علیرضا قبادی افزایش کارایی و ارتقاء بهره وری سازمان را در دو بحث اصلاح زیرساخت های انفورماتیکی و نیز مناسب سازی، استاندارد سازی فضاهای فیزیکی، تجهیزات، ساختار و فرآیندهای انجام کار اعلام کرد و افزود: افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه و نیز تبیین حقوق و تکالیف جامعه سازان در کلان هدف افزایش سطح اعتماد و ارتقاء آگاهی های عمومی مخاطبان مورد تاکید است.

   وی درخصوص تعداد کارت های هوشمند ملی صادر شده نیز یادآورشد: تعداد کارت های هوشمند ملی صادره شده در استان به طور تقریبی حدود 680 هزار مورد است که معادل44  درصد از جمعیت واجد شرایط استان را در بر می گیرد.

 

انتهای پیام/پ

صدور کارت های ملی هوشمند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.