سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری از مردم بخاطر کسب نتیجه تساوی برابر پارسیان شهر قدس از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیاوش علاسوند، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری پس دیدار بین دو تیم ملی حفاری و پارسیان شهر قدس با ابراز ناراحتی از کسب نتیجه تساوی گفت: خیلی بد بازی کردیم و نتیجه ای در خور و شان نام ملی حفاری کسب نکردیم.
وی با بیان اینکه روز بسیار بدی را سپری نمودیم اظهار داشت: من نمی دانم چه بگویم چرا که اصلا انتظار کسب این نتیجه را نداشتم اما باید بگویم که مسئولیت این نتیجه به گردن من است.
علاسوند با اشاره به تلاش بازیکنان تیمش و کسب نکردن نتیجه مطلوب اذعان کرد: متاسفانه ما در امر گلزنی با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و همین امر موجب فشار بیش از حد به تیم می شود که باید این نقیصه را برطرف کنیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در خصوص عملکرد دروازه بان حریف بیان داشت: عملکرد دروازه بان پارسیان بسیار خوب بود اما این موضوع دلیل نمی شود که ما نتیجه لازم را کسب نکنیم، زیرا ما یک مجموعه بزرگ هستیم و انتظارات از تیم ما بسیار بالا است.
وی تصریح کرد: قطعا در آینده با هماهنگی بیش تری که بین بازیکنان بوجود خواهد آمد نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و سعی خواهیم می کنیم مشکل گلزنی تیم را برطرف نماییم.
دیدار بین دو تیم ملی حفاری و پارسیان شهر قدس در هفته هفتم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
انتهای پیام/گ

عذرخواهی بخاطر کسب نتیجه مساوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.